درمحکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) صادر شد؛

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای چهارمحال و بختیاری

اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای استان ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ، از مسئولین خواستند؛ تروریست ها، قاتلین و مخربین اموال عمومی را شناسایی و به سزای اعمال خود برسانند.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۴۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان چهارمحال و بختیاری  به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (صف: ۸)

باردیگر دشمنان قسم خورده ی نظام مقدس جمهوری اسلامی وسرویسهای اطلاعاتی عبری عربی و غربی که نتوانستند با فریب و نیرنگ و تروریسم رسانه ای قاطبه ی مردم کشور عزیزمان ایران را در همراهی با یک عده ی معدودی فریب خورده داخلی، اعم از سلبریتی های نمک به حرام و دانشجو نماهایی که دنبال هرزگی به جای آزادی اند با خود همراه کنند دست به حرکت تروریستی نظامی درحمله به زائران و نمازگزاران مظلوم شاهچراغ شیراز هنگام اقامه نماز زدند و ده ها نفر زن و مرد وکودک را به شهادت رساندند.  این حرکت ددمنشانه  بار دیگر نشان داد آنها دنبال منافع ملت ایران نیستند و درصدد اجرای پروژه سوریه سازی ایران ضربه زدن به محورمقاومت ودادن تنفس مصنوعی به رژیم منحوس صهیونیستی وآل سقوط هستند .

دشمنان بدانند مردم شریف ایران اسلامی همیشه مدافع اصل نظام وانقلاب بوده و هستند و نسبت به مقدسات خود حساسیت دارند. عدم همراهی مردم عزیزایران ، نخبگان و علماء ،نشان از بیداری و بصیرت مردم مؤمن و انقلابی کشورمان دارد و قطعاً خواب اجرای پروژ ه خویش درایران  را به گور خواهند برد.

دشمنان دین و قرآن با ابزار تبلیغات رسانه‌ای در صدد هستند جوانان عزیز و آینده انقلاب را مخالف ارزش‌های دینی معرفی کنند در حالی که این جوانان غیور در انتخابات سال ۱۴۰۰ به عنوان رأی اولی‌ها به تکلیف خود به خوبی عمل کرده و انگیزه آن‌ها رسیدن به آرمان‌هایی است که از مکتب امام خمینی رضوان الله علیه شنیده و آرزوی دسترسی سریع به آن را دارند. این امر مسئولیت همه نخبگان، علماء و مسئولین را در تسریع به خواسته‌های انقلاب با تبیین زمان و نحوه آن بیش از پیش می‌نماید.

جوانان ما می‌خواهند خلأ اخبار و اطلاعات حوادث را خودی‌ها پُر نموده و مسائل کشور را با شفاف سازی کامل دریافت نمایند و تبعیض در موضوعات مختلف کشور اعم از تحصیل، اشتغال، انتصاب، تقسیم امتیازات و... دیده نشود.

جوانان عزیز از نقشه دشمنان در تجزیه کشور و سلطه بر آن آگاهند و همیشه از گروهک منافقین، سلطنت طلب‌ها و گروهک‌های کوموله و دموکرات و دیگر گروهک‌های آدم کش تبرّی نموده که آثار آن را می‌توان در فضای مجازی و حقیقی به روشنی مشاهده نمود.

ما اساتید بسیجی دانشگاه فنی وحرفه ای واحد استان چهارمحال و بختیاری  ضمن محکومیت عملیات‌ تروریستی شاهچراغ ومحکومیت فریب خورگان وسلبریتی هایی که با تحرکات خویش  به تضعیف نیروهای انتظامی و امنیتی پرداخته و زمینه ساز این اقدام نظامی تخریب اموال عمومی و اهانت به مقدسات و ارزشها شدند حمایت همه جانبه ی خویش را تا آخرین نفس در دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی آرمانهای انقلاب اسلامی تحت لوای ولی امر مسلمین حضرت آیت اله العظمی الامام خامنه ای را اعلام می داریم و از مسئولین می‌خواهیم:

تروریست ها، قاتلین و مخربین اموال عمومی را شناسایی و به سزای اعمال خود برسانند.

سلبریتی ها، جریان های سیاسی که با سکوت و بعضا اظهارات نابخردانه، تحریک کنندگان و تسهیل کنندگان علیه ارزش‌ها و حقوق عمومی و حق الناس را شناسایی و به عنوان معاون جرم تحت تعقیب قرار دهندوبا آنها قاطعانه برخوردکنند.

ضمن تشکر و قدردانی از نیرو‌های امنیتی و انتظامی، درخواست داریم عوامل سازمان یافته و مزدور در اغتشاشات شناسایی و اقاریر، نقشه‌ها و روش‌های آن‌ها در اختیار مردم ایران قرار گیرد.

 از سران سه قوه و سایر مسئولان انقلابی می‌خواهیم با نظارت عالیه بر همه دستگاه‌ها مانع از کم کاری، سستی و تبعیض در خدمت رسانی گردیده و با متخلفان برخورد جدی و آشکار گردد.

 از اساتید، کارکنان ،مدیران درهمه ی مراکز دانشگاه فنی وحرفه ای درخواست داریم؛ نسبت به تبیین دستاوردها، معضلات و مسائل کشور اقدام و نسبت به اهداف شوم دشمنان ملت و کشور روشنگری نمایند.  

بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه ای استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات
آخرین اخبار