خبرهای داغ:
سردار موحد:

اقدامات کینه‌توزانه نشانه عجز و استیصال دشمن است

فرمانده سپاه استان قم در محکومیت حادثه تروریستی در حرم شیراز تاکید کرد: این شرارت‌ها و اقدامات کور و کینه توزانه در به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع، نشانه عجز و ناتوانی و استیصال دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۴۹
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

اقدامات کینه‌توزانه دشمن نشان از عجز و استیصال دشمنان انقلاب است

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم به دنبال محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون

دشمنان قسم خورده اسلام عزیز، در جنایتی خونبار با هتک حریم مطهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) جمعی از زائران و ارادتمندان آن حریم قدسی را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

این اقدام ناجوانمردانه در ادامه‌ی طراحی‌های اخیر دشمنان ملت ایران برای سوریه‌سازی و نا‌امن‌سازی کشور و در راستای جنگ ترکیبی محور غربی، عبری و سعودی و در راس آن آمریکای جنایتکار است و باید به این مهم توجه داشت که آشوب‌ها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و حرمت شکنی‌های اخیر، امروز کار را به جایی رسانده است که دشمن با جسارت و وقاحت تمام به حرم اهل بیت (علیهم السلام) حمله و جمعی از هموطنان عزیزمان را ناجوانمردانه ترور می‌کند.

سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب (ع) این جنایت تکفیری را محکوم کرده و باعرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) و مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌ی معظم این شهداء اعلام می‌دارد:

این شرارت‌ها و اقدامات کور و کینه توزانه در به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع، نشانه عجز و ناتوانی و استیصال دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی است. ملت بصیر و صبور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شناخت توطئه‌های پیچیده دشمنان، همیشه خنثی کننده توطئه‌ها و نقشه‌های آنان بوده‌اند و این حوادث، عزم راسخ و استحکام پولادین ملت ایران را متزلزل نخواهد کرد.

این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در چند هفته گذشته با ایجاد ناآرامی و اغتشاش زمینه‌های لازم را برای توطئه‌های دشمنان قسم خورده فراهم نمودند.

از درگاه خداوند قادر متعال برای شهدای این جنایت، علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل، مسئلت داریم و از مسؤولین قضایی و امنیتی خواستاریم عاملان این جنایت را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم
سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

ارسال نظرات
آخرین اخبار