باحضور پرشورمردم چهارمحال وبختیاری؛

نمایش انزجار مردم از استکبار جهانی در بام ایران

مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری با انجام راهپیمایی بعد از نماز جمعه، انزجار ونفرت خود از استکبار جهانی را اعلام و حادثه تروریستی در شاهچراغ را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۶۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  همزمان با سراسر کشور، امروز مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری  بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به خیابان ها آمدند و با انجام راهپیمایی، ضمن محکومیت جنایت هولناک و هتک حرمت حرم نورانی حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام در شیراز، با خانواده‌ های شهداء و مجروحان این حادثه اعلام همدردی کردند.

راهپیمایان در شهرکرد با اعلام نفرت و انزجار خویش از توطئه ای مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیسم، خواستار مقابله مسئولین با اغتشاشگران و مخلان نظم وامنیت جامعه شدند که مسبب و زمینه ساز چنین اقدامات تروریستی و وارد آمدن خسارات مادی ومعنوی به جامعه و تخریب اموال عمومی و بیت المال می شود.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه 7بندی قرائت شد و حاضران با تکبیر آن را تإیید کردند که در بنداول آن جنایت در حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام، قطعه ای از نقشه ی شوم مستکبران علیه ملت بزرگ ایران ومکمل اغتشاشات و آشوب های اخیر عنوان شد و خواستار اشد مجازات برای عوامل پیدا و پنهان و زمینه سازان این جنایت وحشیانه شدند.

در بندهای دیگر این قطعنامه، محرکان و مشوقان فتنه گران  را شریک این جنایت خونبار دانسته و ضمن تإکید بر برخورد مسئولین قضایی با آنها طبق قانون، بر وحدت ملی، قومی و مذهبی تإکید و از سعه ی صدر مسئولان نظام ونیروهای حافظ نظم و امنیت در برابر فتنه گران تشکر کردند.

شایان ذکر است، راهپیمایان در شهرکرد، متهم اصلی این جنایت را آمریکا و رِژیم منحوس صهیونیستی و حکام دست نشانده منطقه ای استکبار( مثلث عبری – عربی –غربی) معرفی کردند و ضمن تجدید عهد و پیمان با حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بر پشتیبانی از مقام معظم رهبری و ایستادگی پای آرمان های والای انقلاب اسلامی و اعتقادات تإکید نمودند.

برخی از شعارهای راهپیمایان در این روز عبارتند از:

ایران شده صاحب عزا/ فریاد یا محمدا

عزا عزاست امروز روز عزاست امروز/ حضرت شاهچراغ صاحب عزاست امروز

عزا عزاست امروز روز عزاست امروز / هرکسی ایرانیه صاحب عزاست امروز

سفارت انگلیس، سفارت داعشه/ هدف اینه که ایران، شبیه سوریه شه

فتنه اغتشاشات، زیر سر آمریکاست/ نابودی فتنه گر، دردست مردم ماست

فتنه گران بدانند این آخرین پیام است/ امت انقلابی، آماده قیام است

ارسال نظرات
آخرین اخبار