خبرهای داغ:
رئیس عقیدتی سیاسی تیپ پمکا میانه:

نمی گذاریم کسی انقلاب را خدشه دار کند

تبریز- رئیس عقیدتی سیاسی تیپ پمکا میانه با اشاره به آمار شهدای دفاع مقدس، گفت: ما در دفاع مقدس ۳۰۰ هزار شهید دادیم لازم باشد ده ها برابر آن را هم بدهیم، می دهیم اما نمی گذاریم کسی به انقلاب خدشه ای وارد کند.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۴۲
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رضا جعفری در جمع کارکنان سپاه میانه با بیان اینکه دشمن به خیال خام خود تصور می‌کند که با راه اندازی چند اغتشاش کوچک می تواند انقلاب را ساقط کند، متذکر شد: کشور ما افغانستان و عراق نیست که به این راحتی متزلزل شده و از هم بپاشد.

   وی با یادآوری اینکه مجموع اغتشاشگران داخلی و خارجی، حتی یک درصد از کل جمعیت ایران نیست، اظهار داشت: این نهایت نادانی و ناآگاهی است که کسی تصور کند با این سنگ پرانی ها می تواند قطار انقلاب را از حرکتش متوقف سازد.

   رئیس عقیدتی سیاسی تیپ پمکا میانه با اشاره به نمایش حماقت و جهالت دشمن در حادثه تروریستی کشتار مردم بی دفاع در حرم حضرت احمد بن موسی علیه السلام، افزود: گردانندگان این اغتشاش نه تنها به شرافت خانم ها اعتقادی ندارند و شعار زن، زندگی و آزادی، دروغی بیش نیست بلکه با کشتار نظامیان، بسیجیان، زنان و کودکان بی دفاع، هویت واقعی ددمنشانه و وحشیگرانه خود را به وضوح آشکار کرده اند.

   حجت الاسلام جعفری با اشاره به تاریخ و دوران ابتدایی اسلام، هشدار داد: ملت ما آگاه و بصیر است آنهایی هم که ناآگاهانه بر طبل دشمن می کوبند باید آگاه باشند که هر ملتی اگر چشم و گوشش را به دشمن ببازد، خداوند ذلیل و خوارش خواهد کرد.

   وی بر لزوم توجه جدی به مبحث بصیرت و جهاد تبیین، ضرورت توجه جدی به تربیت و آگاهی بخشی فرزندان را یادآور شد و افزود: مدارس و دانشگاه ها باید محلی امن و آرام برای تحصیل، تهذیب، تعلیم و تعلم باشند نه محلی برای سوء استفاده اغتشاشگران و فرصت طلبان سیاسی.

   همایش جهاد تبیین و بصیرت افزایی در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار