دیدار با خانواده های شهیدان «سلمانی» و «سلیم خانی» در اشتهارد  

فرمانده انتظامی اشتهارد به همراه امام جمعه، اعضای شورای تامین و رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان با خانواده شهیدان سلمانی و سلیم خانی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۳۱
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و ایثارگران، سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به همراه امام جمعه، اعضای شورای تامین و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان با خانواده شهيدان والامقام «ابوالفضل سلمانی» و «منصور سلیم خانی» از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و از صبر و شکیبایی خانواده های آن ها تقدیر کردند.

دیدار با خانواده های شهیدان «سلمانی» و «سلیم خانی» در اشتهارد  

سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد در این دیدار تکریم خانواده های شهدا را از وظایف مهم مسئولین انتظامی دانست و تصریح کرد: شهدا موجب افتخار نظام اسلامي هستند که با نثار خون خود، امنيت و آرامش را براي مردم به ارمغان آوردند.

وی با بيان اينکه استقلال و آزادي امروز کشور، نتيجه پايمردي ها، دلاورمردی ها و جانفشاني هاي شهداي سرافراز و جانبازان بزرگوار است، عنوان کرد: اين موضوع يک اعتقاد قلبي و نشأت گرفته از باور ديني ما بوده و تکریم و تجلیل این عزیزان و خانواده های آن ها وظیفه همه مردم به ویژه مسئولین است.  

گفتني است در پايان اين ديدار با اهدای لوح تقدیر از خانواده های این شهدای والامقام تجليل به عمل آمد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار