مسئول رشد و کادر سازی بسیج دانشجویی استان کرمان خبر داد:

حضور دانشجویان استان کرمان دردوره کشوری طرح ولایت وآشنایی با مبانی اندیشه اسلامی

93از دانشجویان دانشگاه های استان در دو بازه زمانی تیر و مرداد به دوره سراسری طرح ولایت دانشجویی به مشهد اعزام شدند و با مبانی اندیشه اسلامی وبستر سازی جهت جهت حل مسائل کشور آشنا شدند.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۱۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کرمان ، حجت الاسلام علیدادی مسئول رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان با اشاره به برگزاری دوره کشوری طرح ولایت دانشجویی گفت:این دوره در تیر ماه امسال در مشهد برگزار شد که در مرحله اول 36 نفر از دانشجویان دانشگاه های استان کرمان به این دوره اعزام شدند.

وی افزود: دوره طرح ولایت دانشجویی یک دوره آموزش مبانی اندیشه اسلامی بود که در چهار چوب یک نظام فکری منظم در قالب 6 عنوان کتاب برای دانشجویان بیان شد.

علیدادی بیان کرد : طرح ولایت کشوری در دو دوره برگزار شد که در بازه اول برادارن در تیر ماه به دوره اعزام شدند و به مدت چهل روز به صورت شبانه روزی در دوره حضور مستمر داشتند.

مسئول رشد و کادر سازی ناحیه بسیج دانشجویی استان ادامه داد: متخبین دانشجویی پس از ثبت نام و مصاحبه توسط ناحیه بسیج دانشجویی استان به دوره اعزام شدند که برگزار کننده دوره سازمان بسیج دانشجویی کشور و موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بودند.

وی عنوان کرد: مرحله دوم طرح ولایت از سوم مردادماه سال جاری آغاز شد و در این دوره 57 دانشجو خواهر شرکت کردند.

حجت الاسلام علیدادی ادامه داد: رشد و ارتقاء فکری دانشجویان وبستر سازی جهت حل مسائل مهم کشور،آشنایی دانشجویان با مسائل سیاسی واجتماعی روز،آشنایی دانشجویان با سیره نظری ائمه معصومین در بعد اخلاقی وتربیتی از جمله اهداف برگزاری این دوره بود.

وی افزود: هدف غایی نظام اسلامی رسیدن به تمدن نوین اسلامی است و برای رسیدن به این مهم نیاز به کادر سازی وتربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است،به همین منظور دوره طرح ولایت دانشجویی به صورت متمرکز توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور با این رویکرد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار