گاراژی که محل امن سارقان خودرو شده بود

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند 4 نفره سارقان خودرو و کشف 4 دستگاه خودرو و 50 قطعه قطعات خودرو سرقتی خبر داد و گفت: متهمان با انتقال خودروهای های سرقتی به گاراژی در خاور شهر آنها را اوراق می کردند.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۵۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

  سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" در توضیح این خبر گفت: با وقوع چندین فقره سرقت  مشابه خودرو و عدم کشف خودروها ، بررسی موضوع بر عهده تیمی از ماموران زبده این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: با تحقیق از محل جغرافیای جرم ها ، مشخص شد که سرقت ها توسط اعضای یک باند 4 نفره رخ داده است که با تطبیق چهره سارقان با آلبوم مجرمان حرفه ای به دست آمد،  سرکرده این باند به تازگی از زندان مرخصی گرفته است و در مدت مرخصی،  به سرقت خودرو با همکاری سایر همدستانش می پردازد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: همین اطلاعات کافی بود تا ماموران در گام بعدی از تحقیقات خود مخفیگاه متهمان را که گاراژی در "خاور شهر" بود شناسایی کنند و بلافاصله مراقبت های ویژه پلیسی از این مکان آغاز شد.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: با رصد  و تحقیقات محلی به دست آمد که متهمان پس از انتقال خودروهای به سرقت رفته به این مکان با اوراق و خرد کردن خودروهای سرقتی، قطعات آنها را به عنوان قطعات دست دوم به فروش می رساند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و شناسایی کلیه اعضای این باند 4 نفره ماموران کلانتری خاور شهر راهی مخفگاه متهمان شدند و در یک عملیات موفق پلیسی موفق شدند ضمن دستگیری اعضای این باند 4 نفره ، 4  دستگاه خودروی به سرقت رفته و 50 قطعه و لوازم  خودرو کشف کنند.

وی گفت: متهمان به کلانتری خاور شهر انتقال و در پی جوئی های انتظامی به سرقت انواع خودروهای سواری و اوراق کردن آنها اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه مالک این 4 دستگاه کشف شده شناسایی و خودروها تحویل آنها شد گفت: تا کنون متهمان به 10 فقره سرقت اعتراف کردند و  کشف سایر جرائم احتمالی متهمان   ادامه دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار