۵۰ قصه گو در مرحله منطقه‌ای جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در تبریز رقابت می کنند

تبریز- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی گفت: تبریز میزبان مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور است و ۵۰ قصه گو در این مرحله از جشنواره باهم رقابت می کنند.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۸۸
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی بینش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد قصه گوی برتر از استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و آذربایجان شرقی در این جشنواره رقابت می کنند.

وی یادآور شد: برگزیدگان این مرحله به بخش نهایی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی که ۳۰ آذرماه همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد، معرفی می‌شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت بسیار خوبی برای علاقه‌مندان قصه‌گویی به ویژه خانواده‌هاست، اظهار کرد: مربیان تربیتی و خانواده‌ها به همراه فرزندان کودک و نوجوان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند.

بینش، توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یکی از ابزارهای تاثیرگذار فرهنگی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره بین المللی قصه‌گویی دانست.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، شهرهای مشهد، تهران، اصفهان و اهواز را از دیگر میزبانان مراحل منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اعلام کرد.

 مرحله منطقه‌ای بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روزهای یک تا سه آذر با حضور قصه‌گویان برگزیده و منتخب پنج استان کشور در تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات