طی بازدیدی؛

فرمانده سپاه استان قم با ظرفیت‌های محله زینبیه پردیسان آشنا شد

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم از غرفه محله زینبیه پردیسان در نمایشگاه مقداد بازدید کرد و با تماشای پرده‌خوانی، با ظرفیت‌های این محله آشنا شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۵۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم، در اولین روز از شروع نمایشگاه مقداد ضمن بازدید از غرفه محله زینبیه پردیسان، مسجد حضرت زینب(س)، با ظرفیت‌های پایگاه بسیج برادران شهید میثمی و پایگاه بسیج خواهران حضرت زینب(س) و همچنین دستاوردهای محله زینبیه آشنا شد و در این راستای به تماشای پرده خوانی یکی از فعالان این محله نشست و از ایده سنتی پرده خوانی برای معرفی محله زینبیه تعریف و تمجید کرد.

نمایشگاه توانمندی‌های محلات استان قم با عنوان مقداد برای اولین بار در سطح کشور و برای نمایش ظرفیت‌ها و خدماتی که محلات بسیج ارائه داده شده برپا شده است.

محله زینبیه نیز بین ۵۵ محله منتخب قم برای معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای خود از هنر پرده خوانی سنتی بهره گرفته است.

فرمانده سپاه استان قم با ظرفیت‌های محله زینبیه پردیسان آشنا شدفرمانده سپاه استان قم با ظرفیت‌های محله زینبیه پردیسان آشنا شدفرمانده سپاه استان قم با ظرفیت‌های محله زینبیه پردیسان آشنا شدفرمانده سپاه استان قم با ظرفیت‌های محله زینبیه پردیسان آشنا شدفرمانده سپاه استان قم با ظرفیت‌های محله زینبیه پردیسان آشنا شد

انتهای پیام/حردانی

ارسال نظرات