فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛

دشمن با کسب علم در کشور ما مخالف است

سردار نظری گفت: دشمن با علم در کشور ما مخالف است و به همین دلیل در اتفاقات اخیر نمی خواهد مدارس ما آرامش داشته باشند، اما معلمان و اساتید ما با هوشمندی توطئه ها را خنثی می کنند.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۷۵
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷

دشمن با کسب علم در کشور ما مخالف است

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار محمد علی نظری در آیین افتتاح مدرسه تمام هوشمند ثارالله کرمان اظهار کرد: دبستان دخترانه ثارالله کرمان در مساحت هشت هزار متر مربع و زیر بنای ۲ هزار متر با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان طی ۲ سال بنا شده است، گفت: این واحد آموزشی ۲۵ کلاسه ظرفیت پذیرش ۸۰۰ دانش آموز را دارد و به امکانات روز، اینترنت و تخته هوشمند مجهز است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: دشمن با کسب علم در کشور ما مخالف است و به همین دلیل در اتفاقات اخیر نمی خواهد مدارس ما آرامش داشته باشند، اما معلمان و اساتید ما با هوشمندی توطئه ها را خنثی می کنند.

وی اظهار کرد: شهید دانش آموز بسیجی علی عرب از استان کرمان جزو شهدای شاخص دانش آموزی کشور است که توصیه می کنم وصیت نامه این شهید در مدرسه در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران در استان کرمان ۱۸ مدرسه دارد که چهار هزار نفر در این مدارس مشغول به تحصیل هستند و ما آمادگی داریم تا مدارس بیشتری را در استان ایجاد کنیم.

ارسال نظرات