فرمانده سپاه خراسان رضوی خطاب به بانوی قهرمان شطرنج آسیا:

شما، تجلی هویت اصیل دختر مومنِ ایرانی هستید

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در دیدار سلما همتیان برنده مدال طلای مسابقات آسیایی با تجلیل از ایشان. گفت شما تجلی هویت اصیل دختر مومن ایرانی هستید.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۶۱
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه‌السلام ، سردار غیاثی در دیدار با سلما همتیان قهرمان مسابقات شطرنج آسیایی ۲۰۲۲ گفت: خبر قهرمانی ایشان را شنیدم و چند جمله ای که سلما خانم صحبت کردند خیلی به دل من نشست و به امثال ایشان افتخار می‌کنیم . از سلما خانم تشکر ویژه می‌کنم که با حجاب کامل در روی سکوی قهرمانی قرار گرفت.

سردار غیاثی در این دیدار افزود: کاری که شما انجام دادید کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است که قطعا جز با همراهی خانواده و نگاه بلند و ارزشمند آنها امکان پذیر نبود.

فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در ادامه گفت: نگاه بلند و مراقبت های خانواده این دختر نجیب‌مان در ادامه کمک بزرگی به ایشان خواهد کرد که می‌تواند موجب سرعت رشد و ترقی این افتخار ملی ما باشد.

ما به قهرمانانی مثل سلما افتخار می‌کنیم و قطعا وجود مادرانی مثل مادر جنابعالی، موجب پرورش زنان تمدن ساز این سرزمین خواهد بود .

فرمانده سپاه امام رضا عليه السّلام خاطر نشان کرد: از مادر و پدر سلما تشکر می‌کنم به جهت تربیت چنین دختر مومن و انقلابی که موجب هویت بخشی به دختران این سرزمین شد.

درپایان این دیدار لوح تقدیری از طرف فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام به این بانوی قهرمان آسیا اهدا شد،

ارسال نظرات
پر بیننده ها