خبرهای داغ:
همدان-رئیس اداره دامپزشکی اسدآباد گفت: مسئولین فنی واحدها به عنوان نماینده سازمان دامپزشكی در واحد مربوطه و تضمین كننده وضعیت بهداشتی واحد و حافظ منافع تولیدكننده و ارتقاء بهداشت عمومی عمل می‌کند.
کد خبر: ۹۴۶۵۴۸۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

حسین وثوقی‌کیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار کرد: در جلسه هماهنگی که با حضور مسئولین فنی و ناظرین بهداشتی واحدهای شهرستان اسدآباد به صورت فصلی در اداره دامپزشکی این شهرستان تشکیل می‌شود، اهداف و سیاست‌های سازمان دامپزشکی در زمینه نظارت بهداشتی و مرور و بازآموزی ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص تأمین سلامت بهداشت مواد غذائی در واحدهای تحت نظارت ایشان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین سامانه بازرسی اداره کل دامپزشکی استان همدان نیز که به تازگی برای بررسی حضور و فعالیت مسئولین فنی در اختیار ایشان قرار گرفته به بهره‌برداران معرفی شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اسدآباد تصریح کرد: پیشبرد اهداف حوزه سلامت فرآورده‌های خام دامی از مهمترین ارکان وظایف مسئولین فنی دامپزشکی است چراکه مسئول فنی به عنوان نماینده سازمان دامپزشكی در واحد مربوطه و تضمین كننده وضعیت بهداشتی واحد و حافظ منافع تولید كننده و ارتقاء بهداشت عمومی عمل می‌کند.

وی با تأکید بر نظارت بر عملکرد مسئولین فنی دامپزشکی شاغل در واحدهای تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، خواستار حضور مستمر و با کیفیت برای انجام وظایف محوله و اجرای ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور در حوزه مواد غذایی با منشا دامی و تاکید بر فعالیت در بستر سامانه بازرسین بهداشتی شد.

وثوقی‌کیا مسئول فنی واحدها را به عنوان بازوهای نظارت بهداشتی دامپزشكی دانست و از زحمات آنها در ارتقاء بهداشت عمومی و بالارفتن کیفیت نظارت های بهداشتی در واحدهای تحت نظارت تشكر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات