فرمانده سپاه کربلا در گفتگو بابسیج:

مدیریت جهادی راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است

فرمانده سپاه کربلا بااشاره به اینکه مدیریت جهادی راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است،گفت: امروز یکی از واقعیت‌هایی که باید به آن توجه داشته باشیم نهادینه کردن تفکر جهادی در مدیران است.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۶۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

خبرگزاری بسیج، سردار سیاوش مسلمی ظهر امروز در حاشیه اختتامیه اردو‌های جهادی دانشجویان بسیجی استان مازندران درگفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، بااشاره به اینکه مدیریت جهادی راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی است،گفت: امروز یکی از واقعیت‌هایی که باید به آن توجه داشته باشیم نهادینه کردن تفکر جهادی در مدیران است که شرط این امر مهم پرداختن به این تفکر در قشر دانشجویی می باشد.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه  اردو‌های جهادی و کار‌های جهادی مروج فرهنگ جهادی و مدیریت جهادی در جامعه می باشد، خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی علاوه بر خودسازی دانشجو موجب  کمک به نیازمندان می شود که این قابل تقدیر است.

سردار مسلمی درادامه با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی شایسته‌ترین مدیران آینده ایران و انقلاب خواهند بود، اضافه کرد: مدیران گروه های جهادی شرایط اردو‌های جهادی را درک کردند و بین مردم بودند و برای مردم‌نوازی و مردم‌یاری همت کردند و این موضوعات اساسی است و باید به آن توجه داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم تجلیل و قدردانی از جهادگران در عرصه اردو‌های جهادی در موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و محرومیت زدایی با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در دانشگاه مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار