خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین دیباجی:

هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام است

دامغان_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: هدف دشمن ایجاد شکاف بین مردم و نظام است و جهاد تبیین مؤثرترین راهکار خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن است.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۹۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن حسینی دیباجی در نشست بصیرتی که با حضور مسئولان شهرستان دامغان در محل کانون امام خمینی (ره) شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: پروژه سوریه‌سازی در ایران هدف دشمن در اتفاقات اخیر کشور است و دشمن برای رسیدن اهداف خود از آن استفاده می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی گفت: از دیگر اقدامات دشمن پروژه هزار خنجر همان جنگ ترکیبی می باشد و از هر راهی در پی ضربه زدن به نظام است و این نشان از ضعف دشمنان دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان با اشاره به اتفاقات اخیر کشور بیان کرد: لیدرهای دستگیر شده در اغتشاشات به آموزش در اغتشاش اعتراف کردند و آنها در کشورهای ثالثی برای آموزش در این زمینه فراخوانده شده بودند.

دیباجی ایجاد شکاف بین مردم و نظام را اهداف شوم دشمن دانست و تصریح کرد: شکاف‌های قومیتی، اقتصادی، جنسیتی و... از نقاط شکافی می باشد که دشمن بر روی آنها دست گذاشته است و جهاد تبیین مؤثرترین راهکار خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمن و لازمه امروز کشور است.

وی با بیان این نکته که دشمن از ایران قوی می ترسد و این قدرت را در رسانه‌ها بیان نمی کند افزود: جوانان باید از اتفاقاتی که در سوریه رخ داد درس عبرت بگیرند زیرا در سوریه جوانان را بر علیه دولت خود شوراندند و نتیجه آن شش سال جنگ، ویرانی، رکود اقتصادی و... شد.

حجت الاسلام والمسلمین دیباجی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران فتنه‌های زیادی مانند ترورهای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، فتنه سال‌های ١٣٧٨، ١٣٨٨ و...را پشت سر گذاشته که هر کدام به تنهایی برای نابودی یک کشور کافی بود اما دست خدا پشت مردم و این کشور است و به امید خداوند پرچم این نهضت توسط مقام معظم رهبری به آخرین منجی عالم بشریت می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها