خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین دیباجی:

فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد

دامغان_ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فتنه‌های دشمنان انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد و این موجب غربال مردم شده و انسان‌های منافق و شرور ریزش می کنند.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۰۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست بصیرتی که در مؤسسه آموزش عالی فاطمیه شهرستان دامغان برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور اظهار کرد: این آخرین فتنه در کشور نخواهد بود و این فتنه‌های دشمنان همچنان ادامه دارد و هر کدام موجب غربال مردم شده و انسان‌های منافق و شرور ریزش می کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی هدف دشمن را سوریه سازی در ایران دانست و گفت: ایران با ابتکار و سرعت عمل با حضور در سوریه از جنگ کرمانشاه و همدان جلوگیری کرد و شهید حاج قاسم سلیمانی پیشرو در دفاع از کشور بود.

وی خاطر نشان کرد: سرعت، خشونت و رسانه سه رکن اغتشاشگران برای ایجاد ناامنی در کشور بود.

وی افزود: دشمن در تلاش است که پیشرفت‌های کشور دیده نشود و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و برای نمونه از برنامه‌های دولت این است که با افزایش قیمت گندم به این مسیر برود که در آینده‌ای نزدیک خودکفا شود و یا با افتتاح قسمت دیگری از پروژه ستاره خلیج فارس در موضوع بنزین مستقل باشیم.

وی گفت: گروهک‌های منافقین، کوموله، پژاک و...، اراذل و اوباش و افراد فریب خورده جزء آشوبگران می باشند که هر کدام به روش‌های گوناگون قریب خورده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار