خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری؛

دشمن اقتدار، امنیت و معنویت را هدف قرارداده است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری در آیین گرامیداشت نام و یاد ۱۵۰شهید نیروی انتظامی و امنیت استان گفت: دشمن اقتدار، امنیت و معنویت را هدف قرارداده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۵۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛آیین بزرگداشت شهدای مدافع امنیت کشور و استان با شعار عزت، اقتدار و امنیت در آستان مقدس امامزادگان حلیمه و حکمیه سلام الله علیهما شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن امیری،با اشاره به اغتشاشات اخیر و حمله تروریستی درحرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه السلام شیراز و به شهادت رساندن جمعی از هموطنان عزیزمان، زنان و کودکان بی دفاع به هنگام نماز،افزود: دشمن در اتفاقات و اغتشاشات اخیر عزت، اقتدار، امنیت و معنویت را ایران اسلامی هدف قرار داده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام اظهار داشت: گروه های تروریستی در کرج به طلبه بسیجی و نیروی انتظامی حمله کردند و این امر نشان می‌دهد که امروز دشمن با تفکر و  نگاه داعش وارد کشور شد تا با یک هجمه ترکیبی به نظام اسلام ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه به عنوان حرم امن الهی و قطب فرهنگی و محلی امن برای مردم تبدیل شده است، گفت: دشمنان سیلی خورده از اسلام ناب این اماکن مقدسه را هدف قرار ‌داده است.

حجت‌الاسلام امیری اظهارداشت: امروز دشمن به دلیل ناکام ماندن در برنامه و دسیسه‌های قبلی خود بر روی محبت اهل بیت عصمت اطهار علیهم السلام و اقتدار نیروی انتظامی دست گذاشته تا با تضعیف این دو اصل سلامت جامعه را به خطر بیندازد و به نظام اسلامی ضربه وارد کند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان افزود: امروز دشمن روی محبت به اهل بیت عصمت اطهار علیهم السلام و اقتدار و صلابت نیروی انتظامی و حضور روحانیت در جامعه دست گذاشته تا سلامت جامعه، دین و دیانت و معنویت را تضعیف کند و اقتدار و عزت را از نظام بگیرد در حالی که ملت ایران نخواهند، گذاشت دشمن به برنامه خود دست پیدا کنند و از رافت اسلامی سوء استفاده کنند.

حجت‌الاسلام امیری گفت: آیین بزرگداشت شهدای مدافع امنیت کشور و استان به منظور بزرگداشت یاد و خاطره سبز قامتان نیروی انتظامی و تجلیل از خانواده شهدای امنیت برگزار شد تا قدردانی از این ثروت بزرگ انجام شود.

اقامه نماز مغرب و عشاء، تلاوت آیات نورانی قرآن کریم، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فاطمی امام جمعه موقت شهرکرد و سخنان سرهنگ یاری جانشین انتظامی استان، اجرای گروه سرود، مداحی یکی از مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام، روایتگری و تجلیل از خانواده معظم شهدای امنیت استان، از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

ارسال نظرات