خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ:

حضرت معصومه(س) الگویی تمار عیار برای سبک زندگی است

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) به علت داشتن زهد و پارسايى، تقوای بالا و مقامی شبیه عصمت، الگویی تمار عیار برای سبک زندگی دختران و زنان با ايمان ایران زمین به شمار می‌آید‌.
کد خبر: ۹۴۶۶۲۶۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

سیده سمیه جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن تسلیت سالروز وفت حضرت معصومه (س) اظهار کرد: همه انسان‌ها اعم از مرد و زن نیاز به الگو دارند تا در ناملایمت‌های زندگی از مسیر اصلی گمراه نشوند.

وی با بیان اینکه الگویی که چراغ راه زندگی ما باشد، در جامعه امروزی بیشتر احساس می‌شود، گفت: مامعتقدیم اهل‌بیت(ع) بهترین راهنما و الگو برای هدایت انسان‌ها هستند که می‌توانند، در تهاجمات فرهنگی، راهنمای خوبی برای حفظ ارزش‌های ما باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان کبودراهنگ ادامه داد:دختران جامعه باید با الگو قرار دادن سیره و روش زندگی حضرت معصومه(س) در مواجه با مسائل پیرامون خود و در تمام مراحل زندگی از ارزش‌های اصیل و الگوی اسلامی جامعه دست نکشند تا به مقام و منزلت والای خویش پی ببرند و به جایگاه رفیعی دست یابند.

وی افزود: دختران جامعه با تصمیم‌ها و انتخاب‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه، اقشار مختلف را به این باور رسانده‌اند که جامعه برای پیشرفت و همدلی بیشتر به نظر و حضور همه اقشار جامعه نیازمند است.

جعفری تصریح کرد: بانوان ایران زمین، از جایگاه قابل توجهی در حوزه‌های مختلفی اعم از کارآفرینی، اقتصاد، ورزش، علم، هنر و حتی سیاست برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه زنانی که به عنوان الگوهایی موفق در عرصه‌های مختلف جامعه مورد تشویق قرار می‌گیرند بدون شک اثرگذاری عمیقی در فرهنگ‌سازی یک جامعه دارند‌، گفت: نقش زنان برای پیشرفت در هر عرصه‌ای به هدف توسعه اقتصادی و اجتماعی بستگی داشته و از این رو در تحول همه جوامع عاملی اساسی تلقی می‌شود.

جعفری اضافه کرد: حضرت فاطمه معصومه (س) به علت داشتن زهد و پارسايى، تقوای بالا و مقامی شبیه عصمت، الگویی تمار عیار برای سبک زندگی دختران و زنان با ايمان ایران زمین به شمار می‌آید‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار