معضل اعتیاد در اردبیل ‌بسیار جدی است

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در راستای افزایش و ارتقای سلامت اجتماعی شهروندان برنامه‌های مختلفی در فرهنگسرای شهرداری برگزار و اجرای برنامه‌ها افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۲۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵

معضل اعتیاد در اردبیل ‌بسیار جدی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حامد رضایی عصر امروز در سومین جلسه هم افزایی دستگاههای فرهنگی استان که با حضور معاون وزیر دادگستری کشور و مدیران کل فرهنگی و اجرایی در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر اردبیل برگزار شد اظهار داشت: هم افزایی و همکاری نهادهای اجتماعی و فرهنگی با یکدیگر قطعا بر مسیر توسعه فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی موثر است. 

وی ضمن تقدیر از تلاشهای شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل در مناسب سازی معابر شهری  برای سالمندان، معلولان و کودکان گفت: در سال جدید با اهتمام ویژه مجموعه مدیریت شهری شاهد مناسب سازی معابر در راستای احترام به حقوق شهروندی قشر سالمندان و شهروندان کم توان جسمی شدیم. 

مدیرکل ‌بهزیستی استان اردبیل همچنین با بیان اینکه سازمان فرهنگی اجتماعی و مدیریت ارتباطات شهرداری تعامل و همکاری ویژه ای را با اداره بهزیستی استان در اجرای برنامه های اجتماعی در فرهنگسراها دارد؛ افزود: لازم است از زحمات این همکاران در شهرداری اردبیل تقدیر و تشکرکنم.

رضایی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مجموعه مدیریت شورابیل و مدیر این مجموعه توریستی و تفریحی در تسریع عملیات عمراین احداث پارک معلولین و پارک مخصوص کودکان اوتیسم، گفت: عملیات عمرانی این پارک ها در شورابیل آغاز شده و طی چند ماه آینده در اختیار شهروندان این قشر قرار خواهیم داد.

مدیر کل ‌بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه معضل اعتیاد در اردبیل یک معضل بسیار جدی است گفت: در فرهنگسراهای شهرداری اردبیل  در این حوزه اعتیاد کارگاههای آموزشی و و دوره های تخصصی برای پیشگیری از این معضل مبتنی بر مطالعات هر هفته در حال برگزاری است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مجموعه مدیریت شورابیل و مدیر این مجموعه توریستی و تفریحی در تسریع عملیات عمراین احداث پارک معلولین و پارک مخصوص کودکان اوتیسم، گفت: عملیات عمرانی این پارک ها در شورابیل آغاز شده و طی چند ماه آینده در اختیار شهروندان این قشر قرار خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار