در حاشیه تشییع شهید عجمیان؛

درخواست مردم برای مجازات عاملان شهادت و برهم زنندگان امنیت

سیاست مدارا و مماشات در روزها و هفته های اول برای جدا شدن صف مردم از اخلالگران امنیت درست بود اما بعد از اتفاقات کرج باید این سیاست کنار گذاشته بشود.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۲۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، الناز رحمت نژاد در گزارشی از حاشیه تشییع شهید عجمیان آورده است:

آیین تشییع پیکر پاک شهید مدافع امنیت روح الله عجمیان ، بسیجی کرجی در حالی برگزار شد که جمعیت حاضر در این آیین خواستار برخورد قاطع و جدی دستگاه قضایی و امنیتی با عاملین آشوب و اغتشاش‌ شدند.

معصومین(علیهم السلام) با دشمنان تا هر جا امکان داشت وارد جنگ نمی شدند تا بلکه توبه نمایند و حجت بر آن‌ها تمام بشود.

یکی از ویژگی های پیامبر(ص) در تمام مناسباتشان این بود که در حد امکان احترام حریف و دشمن را نگاه می داشت. چنانچه وقتی وارد مدینه شدند در حالی که تخاصم و ستیز بسیار نیرومندی وجود داشت، همه را آرام کردند و با فرهنگ مدارا، مماشات، رافت و شفقت کارها را پیش بردند.

امام علی(ع) در برخورد با خوارج تا زمانی که آنها دست به شمشیر نبرده بودند، یارانشان را دعوت به سکوت و آرامش در برابر شعارهای تند و ناسزا گویی آنها می کردند و حتی به خوارج اجازه حضور در مسجد را می دادند و حقوق آنان را از بیت المال پرداخت می کردند.

رفتارِ نظام، نیروهای نظامی، امنیتی و پلیس بر اساس قرآن و سیره معصومین(علیهم السلام) از اواخر شهریور ماه و بعد از ماجرای فوت مهسا امینی که برای همه پر از درد بود، با عده ای فرصت طلب که سعی کردند با سو استفاده از احساسات مردم و برخی تجمعات اعتراضی که هیچ رنگ و بویی از اعتراضات مسالمت آمیز نداشت و مهسا امینی صرفا اسم رمز آشوب بود و برخی رسانه های تروریستی فارسی زبان و کانال های معاند که تبلیغ جنگ شهری و ساخت مواد منفجره و کوکتل مولوتوف می کردند و همچنین لیدرهای تجزیه طلبان و منافقین مدارا و مماشات بود تا مردم با مشاهده رفتارهای خشونت بار آنها صف خود را از اخلاگران امنیت جدا کنند.

این رفتار به مرور جواب داد و شاهد از بین رفتن تجمعات و محدود شدن آشوب ها در شهرها به گروه های چند نفره شد.

اما حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داد سازمان دهندگان و عناصر این آشوب ها دست کمی از داعش ندارند.

همچنین تشویق و دعوت رسمی سلبریتی ها برای حضور مردم در کف خیابان ها تا آشوب کنند و امنیت ملی را دچار مخاطره کنند، شهادت آرمان علی وردی در شهرک اکباتان و سید روح الله عجمیان در کرج توسط شکنجه اغتشاشگران که یاد جنایات منافقین در دهه شصت را زنده کرد و حمله مسلحانه به نیروی انتظامی کرج حجت را بر همگان تمام کرد بر خلاف روزهای اول، با آتش زدن چند سطل زباله و سر دادن شعارهای تند توسط برخی فرصت طلبان رو به رو نیستیم و عملا برخی وارد فاز مسلحانه و تروریستی شده اند که امنیت همه ایرانیان را نشانه رفته است و اگر مسئولان دستگاه قضایی و امنیتی در روزها و هفته های اول سیاست مدارا و مماشات برای جدا شدن صف مردم از اخلالگران امنیت را درست می دانستند، با اتفاقات کرج و راه انداختن پویش نه به اعدام توسط سلبریتی ها باید مماشات را کنار گذاشته و برای جلوگیری از به خطر افتادن بیش از پیش امنیت مردم به طور قاطع در پی شناسایی و دستگیری آشوبگران و برخورد با داعش مسلک ها باشند.

البته که با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری:" این ها بچه های مملکت هستند که مقابل حیله رسانه ای و تبلیغات دشمن قرار گرفته اند." باید با افرادی که صرفا بازیگر بوده و دچار هیجان شده اند با مماشات رفتار کرد و افرادی که بازیگران اصلی اغتشاشات بوده اند اغماضی نداشته و برخورد قاطع شود.

برای مشاهده ویدئو کلیک کنید

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها