مدیر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران:

بهره‌مندی تعاونی‌های استان تهران از تسهیلات ۲۰ هزار میلیارد ریالی شناور بانک توسعه تعاون

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: تسهیلات مورد نیاز تعاونی‌های تهران از محل اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریالی شناور بانک توسعه تعاون کشور قابل پرداخت است.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۱۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران، حامد ویس کرمی در نشست فعالان اقتصادی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در پیشوا برگزار شد بر رفع موانع تعاونی‌های تولیدی تاکید کرد.

وی افزود: پیگیر تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی برای برطرف شدن مشکلات آن‌ها خواهیم بود و برای حل مشکلات موجود از سوی بانک توسعه تعاون تسهیلات مناسبی در نظر گرفته شده است.

ویس کرمی اظهار کرد: سقف این اعتبارات ۲۰ هزار میلیارد ریال است و به صورت شناور از سوی بانک توسعه تعا‌ون با بهره مناسب قابل پرداخت است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: علاوه بر خط اعتباری ۲۰ هزار میلیاردی بانک توسعه تعاون به تعاونی ها، امکان پرداخت تسهیلات بانک از محل منابع تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰ نیز وجود دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اظهار کرد: در شهرستان پیشوا ۱۷۸ تعاونی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، مسکن و گردشگری فعالیت دارند و نقش کلیدی در حوزه کار و تولید استان تهران ایفا می‌کنند که در صورت داشتن شرایط می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده بهره مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار