فرمانده ناحيه مقاومت بسیج باروق گفت: تجلیل از صبر و شکیبایی خانواده معظم شهدا یک وظیفه همگانی به‌شمار می‌رود، بنابراین همه باید در این سمت‌وسو گام‌ بردارند.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۴۴
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی، فرمانده ناحيه مقاومت بسیج باروق و جمعی از مسئولان این شهر 21 آبان با خانواده شهید بیاض ایران‌نژاد در باروق دیدار کردند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسیج باروق در این دیدار ضمن تجلیل از صبر و شکیبایی خانواده شهید، اهتمام در این زمینه را وظیفه همه مردم و یکایک مسئولان دانست و گفت: ما هر چه داریم به برکت خون شهداست و باید قدردان این عزیزان باشیم.

وی بر لزوم ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: برای اینکه بتوانیم آرمان‌ها، اهداف و خواسته‌های شهدا را در جامعه اسلامی محقق کنیم، لازم است که ابتدای امر وصایای‌شان را مطالعه کنیم و با نسل جدید درباره آنها صحبت کنیم.

حبیبی بر لزوم اهتمام درراستای نهادینه‌سازی سیره شهدا در جامعه تاکید کرد و گفت: رزمندگان اسلام در این کشور رشد و نمو یافته سپس به چنان جایگاه معنوی رفیع دست یافتند، که به شهادت رسیدند، بنابراین هرکسی می‌تواند ادامه‌دهند راه این قشر بزرگوار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باروق با بیان اینکه در بین شهدای بزرگوار هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و همه کسانی که در برهه‌های زمانی مختلف به شهادت رسیده‌‌اند، نماینده همه اقشار وجود دارد، گفت: در بین آنها  فرد تحصیلکرده دانشگاهی، حوزوی، کسبه و ... وجود دارد، بنابراین عمل به سبک زندگی شهدا وظیفه یکایک ماست.

شهید بیاض ایران‌نژاد در ۱۸ اسفند ۱۳۶۲ طی عملیات خیبر در جزیره مجنون به فیض شهادت نایل شد.

 
انتهای پیام/

ارسال نظرات