خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام تیموری خبر داد

برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی روحانیت استان همدان بزرگداشت شهید «آرمان علی‌وردی»

همدان-مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین(ع) از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی روحانیت استان همدان بزرگداشت شهید «آرمان علی‌وردی» باحضور ۵۰۰ نفر از طلاب برادر از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۷۳۷۸
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

حجت‌الاسلام محسن تیموری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و مطالبه ایشان از جوانان در زمینه تحصیل و تهذیب و ورزش اظهار کرد: تحصیل و تهذیب در حوزه‌های علمیه در حال انجام است، اما در بعد ورزش نیاز به توجه بیشتری داریم.

وی افزود: با توجه به این مهم، سازمان بسیج اساتید طلاب وروحانیون استان همدان با همکاری و همراهی مدیریت حوزه علمیه برادران استان و همچنین مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اقدام به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی شهدای روحانیت استان همدان کرده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: اولین جشنواره فرهنگی ورزشی خواهران طلبه در ۶ رشته با حضور ۲۰۰ نفر از طلاب خواهر استان همدان، ۱۹ آبان ماه در سالن ورزشی ثارالله سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره یک روزه با حضور مسئولین سپاه انصار الحسین (ع) و مسئولین استانی گفت: در این مراسم از خانواره شهدای روحانی تجلیل به عمل آمد و به ۳ نفر برتر هر رشته جوائزی اهدا شد.

تیموری تصریح کرد: دومین جشنواره فرهنگی ورزشی روحانیت استان همدان بزرگداشت شهید طلبه «آرمان علی‌وردی» نیز با حضور ۵۰۰ نفر از طلاب و روحانیون برادر در ۱۰ رشته ورزشی از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۸ تیم فوتسال و ۱۲ تیم والیبال در سالن شهید حاج بابایی مریانج به رقابت می‌پردازند، گفت: مسابقات تیراندازی در سالن هیئت تیراندازی شهرستان همدان، مسابقات شنا در استخر شهرداری و دیگر رشته‌ها نیز در سالن ثارالله سپاه انصارالحسین (ع) همدان برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: اختتامیه جشنواره طلاب برادر روز جمعه ۲۷ آبان ماه با حضور مسئولین ارشد استانی و نمایندگان شهرستان همدان در مجلس شورای اسلامی به همراه تجلیل از خانواده شهدای روحانی و اهدای جوائز به برترین‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افراد برتر رشته‌های انفرادی و تیم‌های برتر رشته‌های تیمی طلاب برادر در دی ماه امسال به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات