خدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسید + ( تصاویر )

خدمات گروه های جهادی پزشکی و دندانپزشکی به مردم روستاهای اطراف منطقه کم برخوردار میمند شهرستان دنا ارایه شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۵۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تعامل و هم افزایی سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان و دانشگاه علوم پزشکی استان ، کمیته امداد خمینی(ره) ، هلال احمر شهرستان دنا و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردوی جهادی یک روزه پزشکی و دندانپزشکی در روستاهای دشتک و خرسان از مناطق کم برخوردار میمند شهرستان دنا برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ایرج پرویزیان افزود: این گروه های جهادی ضمن دیدار و ادای احترام به خانواده های محترم شهیدان و جانبازان روستاها، خدمات رایگان پزشکی شامل پزشکان متخصص و عمومی ، دندانپزشکی، همراه با خدمات دارویی و انجام مشاوره های تغذیه ای، بهداشتی، روانشناسی، مامایی به همراه توزیع بسته های بهداشتی، معیشتی و البسه را به اهالی این مناطق ارایه کردند.
وی بیان کرد: در این اردوی جهادی که با استقبال زیاد مردم منطقه همراه شد برای اطفال و نوجوانان کارگاه آموزشی صنایع دستی نیز برگزار و همچنین مادران باردار منطقه با اهداء کمکهای معیشتی مورد حمایت قرار گرفتند .
پرویزیان گفت: در این اردو با دعوت از فرماندار شهرستان دنا و تشکیل جلسه در دهیاری روستای دشتک برخی از مشکلات این روستا از قبیل خاکی بودن بعضی از کوچه ها مورد بررسی و جهت حل آنها برنامه ریزی هایی صورت گرفت.
وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم چنین برنامه های جهادی ضمن ارائه خدمات با کیفیت در حوزه امداد، بهداشت و درمان به مردم شریف، اقداماتی در جهت رفع مشکلات این مناطق برداشته شود.

خدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسیدخدمت‌رسانی گروه های جهادی بسیج جامعه پزشکی به میمند رسید

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار