به مناسبت هفته کتاب؛

کتاب "مثلث سرخ" زندگینامه سردار شهید ناصر اوجاقلو در زنجان رونمایی می شود

زنجان_مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: کتاب "مثلث سرخ" زندگینامه سردار شهید ناصر اوجاقلو به مناسبت هفته کتاب در زنجان رونمایی می شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۸۶۳
|
۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، امراله حسنی امروز در آیین تجلیل از خادمان نشر در دفتر امام جمعه زنجان با تبریک هفته کتاب اظهار کرد: این هفته بهانه ای برای تجلیل از خادمان کتاب است.

 

کتاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص کتاب گفت: کتابخوانی در دنیایی که رسانه ها حرف اول می زنند از دغدغه های حوزه کتاب است.

 

وی اضافه کرد: قبل از شروع هفته کتاب جلسات متعددی برگزار شد و مقرر گردید 50عنوان برنامه در این حوزه در استان اجرا شود.

 

حسنی با اشاره به اینکه خادمان نشری که امروز تجلیل می شوند بر اساس برخی شاخص ها انتخاب شده اند، گفت: کتاب هایی به ارزش 200 میلیون تومان در بین مراکز علمی و آموزشی توزیع شد.

 

وی با تاکید بر مشارکت دستگاه‌های فرهنگی و هنری استان در اجرای برنامه‌ های هفته کتاب امسال با شعار همه با هم کتاب می‌خوانیم گفت:  بیش از 50 عنوان برنامه امسال توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات تابعه و دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد هفته کتاب در قالب‌های تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، نمایشگاه کتاب، رونمایی از کتاب، نقد و بررسی آثار ادبی، کتابگردی، دیدار با ائمه جمعه، مسابقه کتابخوانی و تجلیل از خادمان نشر  از جمله برنامه های هفته کتاب استان خواهد بود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: برنامه تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، رونمایی از کتاب مثلث سرخ زندگینامه سردار شهید ناصر اوجاقلو با حضور سردار ارجمند فر، دیدار اهل قلم با امام جمعه معزز زنجان و تجلیل از خادمان نشر، شب شعر و موسیقی ویژه کودکان، نقد و بررسی آثار زنده یاد مهدی آذر مازندرانی، اهداء کتاب به مراکز علمی و دانشگاهی، کتاب گردی از اهم برنامه هایی است که در مرکز استان توسط این اداره کل در این هفته برگزار می‌شود.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار