خبرهای داغ:
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان خبر داد

برگزاری آموزش رایگان هنر در ۳۴ رشته

همدان- معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری آموزش رایگان هنر در ۳۴ رشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۰۹۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، هادی فیض منش در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اهمیت تقویت نشاط و امید و آگاهی‌بخشی در جامعه و توزیع عادلانه امکانات اظهار کرد: یکی از برنامه‌های جدید ما آموزش رایگان هنر بوده که برای آحاد مردم در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه فاز اول این آموزش‌ها برای شهرستان‌های بهار، فامنین و کبودراهنگ برگزار می‌شود، گفت: فاز اول این آموزش‌ها برگزاری دوره‌های رایگان هنر است که افراد از وام اشتغال خانگی می‌توانند بهره‌مند شوند و تا پایان آبان ماه فرصت دارند در آموزش رایگان هنر شرکت کنند که شامل ۳۴ رشته است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ابراز کرد: تا پایان سال جاری جشنواره‌های مختلف هنری، موسیقی، مد و لباس و... برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از فعالان حوزه سینما در پایان آبان ماه تجلیل می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره نمایشنامه‌خوانی در سال جاری برگزار می‌شود، همچنین جشنواره بزرگ هنرمندان همدان نیز در زمان خود برگزار خواهد شد.

هادی شیرمحمدی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان نیز از برگزاری جشنواره تئاتر از یکم تا سوم آذر ماه خبر داد و گفت: این جشنواره در شهرستان بهار برگزار و هفت گروه تایید می‌شود.

وی گفت: داورانی از تهران قضاوت جشنواره را به عهده دارند که گروه‌ها در نهایت به جشنواره فجر معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار