در جلسه هیئت امناء ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان مهریز مطرح شد

مدیریت و نظارت به نحو شایسته و استفاده از کالای ایرانی در بازسازی عتبات عالیات صورت گیرد

در جلسه هیئت امناء ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان مهریز مطرح شد: مدیریت و نظارت به نحو شایسته و استفاده از کالای ایرانی در بازسازی عتبات عالیات صورت گیرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۱۵۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز،جلسه هیئت امنا ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مهریز با حضور امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز و رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات یزد برگزار شد.

در این جلسه امام جمعه مهریز اظهار کرد: کار در ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات فی سبیل الله و با عشق و علاقه همراه است و قطعا هر فردی در این راه قدمی بر می‌دارد ارادت و نیت خاصی به امام حسین (ع) دارد و تاثیر آن را در زندگی خود می‌بیند و به حاجت و مراد دلش می‌رسد.
وی ادامه داد: خوشبختانه در زمینه کمک‌های مردمی و کمک مالی در ستاد بازسازی عتبات عالیات دغدغه‌ای نداریم و مردم در این راستا سر از پا نمی‌شناسند ولیکن مدیریت و نظارت هم باید به نحو شایسته انجام شود.
او بیان کرد: اگر جمع آوری کمک‌های مردمی با مبلغ کمی، تبدیل به یک پویش مردمی شود قطعا با شور و استقبال مردم مواجه خواهیم شد.

حجت الاسلام محی الدینی بر استفاده از کالای ایرانی در بازسازی عتبات عالیات تاکید کرد و افزود: خرید کالای ایرانی باعث رونق به تولیدات داخلی و درآمد برای مردم کشور خواهد بود.

امام جمعه مهریز با بیان اینکه حرم‌های اهل بیت (ع) نماد ما شیعیان و خاری در چشم دشمنان هستند گفت: این نماد‌های مقدس باید حفظ شوند و هرکس باید به هر نحوی ارادت خود را نسبت به خاندان اهل بیت (ع) نشان دهد.
وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مردم شهرستان در ستاد عتبات عالیات بیان کرد: در مهریز هم تلاش کردیم این مهم را انجام دهیم از جمله بانوانی که با ایجاد کارگاه قالی بافی همراه با خواندن ذکر و نذورات برای هزینه‌های ستاد عتبات عالیات شهرستان کمک می‌کنند.

حجت الاسلام محی الدینی اضافه کرد: همچنین در مساجد و حسینیه‌ها در ایام و مناسبت‌های مختلف به عنوان سفیر امام حسین (ع) عمل کرده و در خصوص بازسازی عتبات عالیات تبلیغ کنیم و در کنار بیان ارزش‌ها و معارف اهل بیت، بحث عتبات عالیات هم داشته باشیم.

در پایان طی حکمی از ستاد عتبات عالیات استان یزد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز به عنوان رئیس هئیت امنا ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان و حاج محمد علی زارع مسئول این ستاد به مدت سه سال منصوب شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها