خبرهای داغ:

دشمن به دنبال تسلط بر فضای مجازی است

معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوایی مرکز شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: امروز دشمن در فضای مجازی با تولید آثار فیک به دنبال تسلط بر این فضا است و نیاز است که با تولید محتوای تاثیر گذار این فضا از دست دشمن گرفته شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۲۶۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ قاسم خالدی،صبح امروز در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت: صدای فضای مجازی امروز در دنیا بلند است و اگر کشوری این صدا را نشنود فقیر خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی و امور محتوایی مرکز شورای عالی فضای مجازی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها در طی این سالها براهمیت پرداختن به این فضا تاکید کرده و فرموده اند که اهمیت فضای مجازی به اندازه انقلاب اسلامی است.

خالدی تصریح کرد: دراوایل دهه ۹۰ در کشور هیچ تصویر روشنی از اتفاقات در حال وقع در دنیا نبود و خلا بزرگی به واسطه نبود نقشه راه و ایجاد یک قرار گاه عملیاتی وجود داشت که به دستور مقام معظم رهبری مرکز ملی فضای مجازی برای فرماندهی این فضا در کشور ایجاد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه متاسفانه برخی مسئولین هنوز به اهمیت این فضا پی نبرده اند،بیان داشت: با این وجود خوشبختانه اتفاقات خوبی در کشور رخ داده و شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک فرصت بی بدیل برای ارائه خدمات بهتر به کاربران فضای مجازی ایجاد شده است.

وی رویداد تولید محتوا را یک فرصت مغتنم برای ایجاد محتوای اثر گذار دانست و افزود: امروز دشمن در فضای مجازی با تولید آثار فیک به دنبال تسلط بر این فضا است و نیاز است که با تولید محتوای تاثیر گذار این فضا از دست دشمن گرفته شود.

منصور شوقانی، جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان نیز ضمن ابراز خرسندی از همزمانی برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان سمنان و آغاز طلیعه چهل و سومین سالگرد هفته بسیج گفت: متاسفانه امروز دشمن برفضای مجازی کشور مسلط است و با تغییر اذهان جوانان به دنبال تصویر سازی غلط از نظام مقدس اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد استان سمنان در ادامه افزود: این رویداد فرصتی مغتنم جهت خلق آثار ارزشمند در فضای مجازی است که می تواند در راستای جهاد تبیین اثر گذار باشد.

بنا به گفته شوقانی این رویداد بزرگ همزمان با سراسر کشور ازصبح امروز آغاز و تلاشگران بسیجی ظرف مدت ۴۸ ساعت با یکدیگر به قرابت خواهند پرداخت . 

ارسال نظرات
آخرین اخبار