خبرهای داغ:
امام جمعه کرمانشاه:

تقابل بین حق و باطل همواره در تاریخ تداوم دارد

امام جمعه کرمانشاه گفت: تقابل بین حق و باطل همواره در تاریخ تداوم دارد.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۷۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در کنگره شهدای روحانی استان کرمانشاه که با حضور روحانیت استان کرمانشاه و برخی مسئولان اجرایی برگزار شد، از شهدای روحانی به عنوان پیشتازان انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با بیان اینکه جدال بین حق و باطل تمام شدنی نیست، افزود: جنگ حق و باطل تمام شدنی نیست زیرا ماهیت آن در هر دوره به شکلی دیگر است بنابراین هم خداوند و رسول خدا قرار است ما را هدایت فرمایند زیرا شعار ما در نماز "اهدنا الصراط المستقیم" است و گروهی با این راه مستقیم می‌جنگند، اما باید دانست اساس خلقت تسلیم در برابر حق است و جدال بین راه حق و روش باطل همواره بوده و استمرار خواهد داشت.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: اساس خلقت و آفرینش ما توأم با سلامت است و باید در پیشبرد اهداف خودمان پافشاری کنیم زیرا وقتی هدف الهی باشد، مقدس است و امام راحل فرمود اگر فرودگاه به فرودگاه تبعید شوم اهداف اسلام را پیش می برم.

علما بیان کرد: امروز ما اساس حرفمان این است که اسلام ناب شکست ناپذیر است و هیچکس نمی‌تواند آن را مخدوش کند زیرا با واقعیت نمی‌شود جنگید و باید واقف باشیم وقتی در راه هدف درست حرکت کرده و به تکلیف عمل کنیم شکست هم پیروزی است زیرا اهداف الهی هیچگاه شکست ندارند چون ماهیت این هدف دفاع از سلامت و کرامت انسانی است.

وی ادامه داد: اساس انقلاب اسلامی این است که سراسر جامعه سلامت باشد، کرامت باشد، زیرا اگر اقتدا به سلام کنیم همیشه موفق هستیم.

امام جمعه کرمانشاه با مهم دانستن نهضت روحانیت، تأکید کرد: یک روحانی پیرمرد می‌تواند دنیا را تکان بدهد و به شرق و غرب نهیب بزند و دنیا را متأثر از اندیشه اسلامی خود نماید زیرا این حرکت ریشه در اسلام و سخنان پیامبر اکرم (ص) دارد و باید بدانیم به رغم برخی مشکلات انقلاب اسلامی پیشتاز و با قدرت به سوی آینده در حرکت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار