خبرهای داغ:
مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا:

تولید محتوای فاخر تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمنان است

تبریز- مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا با اشاره به هجمه‌های دشمنان گفت: طبقه‌ای که به‌شدت آسیب دیده است، دانش آموزان هستند و برای مقابله با این معضل راهی به غیر از تولید محتوا نداریم.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۰۵
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامرضا سیفی در افتتاحیه چهارمین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار داشت: امروز تردیدی در اهمیت تولید محتوای فضای مجازی و لزوم توجه ویژه به آن باقی نمانده است.

وی با اشاره به تحولات دنیای امروز گفت: طبقه‌ای که به‌شدت آسیب دیده است، دانش آموزان هستند و برای مقابله با این معضل راهی به غیر از تولید محتوا نداریم.

سیفی افزود: کسانی که با نگاه سلبی رفتار می‌کنند ذائقه‌های قشر نوجوان را نمی‌شناسند و تا زمانی که ذائقه مردم را نشناسیم، به همین روال پیش خواهیم رفت. راه برون‌رفت از این وضعیت تولید محصولات فاخر است و تولید محتواهای تاثیرگذار و فاخر قطعا می‌تواند ذهن و باورهای جوانان و نوجوانان به‌ویژه دانش آموزان را تغییر بدهد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه عاشورا خواستار اهتمام مسئولان به موضوع تولید محتوا شد و اظهار کرد: مسئولین باید پای کار بیایند تا فضای مجازی پشتیبانی شود.

سیفی درباره برگزاری این رویداد آموزشی گفت: این جمع شکل گرفته تا مسئولین به توانایی و توانمندی جوانان برای تولید آثار فاخر و مقابله با هجمه‌های دشمنان پی ببرند.

وی در پایان بر حمایت و پشتیبانی از آثار تولیدی دیجیتال فاخر توسط مرکز فضای مجازی بسیج تاکید کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار