خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

کشف بیش از ۱۰۰ قلم انواع داروی کمیاب در ملایر

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از کشف بیش از ۱۰۰ قلم انواع داروهای انسان و حیوان خارج از شبکه و کمیاب توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۶۷
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹

سرهنگ علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ قلم انواع داروهای انسان و حیوان خارج از شبکه و کمیاب به ارزش ۳میلیارد ریال توسط سربازان گمنام در اطلاعات سپاه ناحیه ملایر کشف شد.

وی افزود: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراححل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: از شهروندان درخواست داریم تا در صورت مشاهده با هرگونه بی‌نظمی، فعالیت مجرمانه محتکران و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با ستاد خبری اطلاعات سپاه ۱۱۴، ما را در مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده احتکار یاری کنند.

وی با بیان اینکه سازمان اطلاعات سپاه استان همدان در راستای برقراری امنیت با هر نوع اقدامی که معیشت و سلامت مردم را به مخاطره بیندازد، مقابله و برخورد می‌کند، گفت: کسانی که بخواهند نظم نظام توزیع را برهم بزنند و اقلام دارویی و ضروری را احتکار کنند، پس از تشکیل پرونده و پیگرد قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات