خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

افراد با بصیرت شایستگی دریافت علم و آگاهی را دارند

همدان-فرماندار بهار ضرورت جهل‌زدایی و بصیرت‌افزایی را امری مهم دانست و گفت: افراد با بصیرت شایستگی دریافت علم و آگاهی را دارند.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۶۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی در همایش تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در شهر صالح آباد ضمن تبریک درخشش و موفقیت دانش آموزان صالح آبادی اظهار کرد: انسان در سایه تلاش و پشتکار موفقیت‌های چشمگیری را کسب می‌کند و اراده تضمینی برای کسب موفقیت است.

وی ضمن تشکر از عواملی که در این موفقیت موثر بودند، افزود: برای کسب یک موفقیت افراد بی‌شماری در آن دخیل هستند و موفقیت امروز این دانش‌آموزان حاصل زحمات خانواده‌ها، آموزش و پرورش، مربیان و دیگر عواملی است که در این ثمره نقش دارند.

فرماندار بهار با خطاب قرار دادن دانش‌آموزان با بیان اينکه کنکور تنها راه موفقیت نیست، افزود: کنکور صرفاً یکی از راه‌های موفقیت است و سعی کنید در مسیر زندگی با بهترین تصمیم‌ها مناسب‌ترین راه‌ها را انتخاب کنید.

وی ضرورت جهل‌زدایی و بصیرت‌افزایی را امری مهم دانست و تصریح کرد: افراد با بصیرت شایستگی دریافت علم و آگاهی را دارند.

نباتی عنوان کرد: با توجه به اینکه انسان از بدو تولد تفکری خام دارد، باید در مسیر زندگی مبارزه کنیم تا به جای جهل، آگاهی کسب کنیم و به جای غفلت، بصیرت را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم چرا که اگر به جهل و غفلت غلبه نکنیم آنان برما غالب خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات