خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ:

تفکر بسیجی تنها راه پیشرفت نظام است/اجرای ۲۰۰ برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگ

همدان-فرمانده سپاه کبودراهنگ گفت: تفکر بسیجی تنها راه پیشرفت نظام است چراکه ما همین را تجربه کرده‌ایم و دشمنان اگر در موضوعات امنیتی و نظامی ناامید شدند بخاطر تفکر بسیجی است که در جامعه ما نهادینه شده است.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۰۹
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسین سوری در نشست خبری هفته بسیج ضمن تبریک این ایام اظهار کرد: امید است بتوانیم در این ایام بسیج را خوب معرفی کنیم و گفتمان بسیج را چراغ راه خود بدانیم چرا که یکی از موفقیت‌های ما در نظام همین تفکر بسیجی است که از اول انقلاب تا به امروز به حمد الهی جاری و ساری است.

وی افزود: بسیج با انقلاب و از دل سختی‌ها متولد شد، بدون هیچ امکانات و تجهیزاتی در کنار نیروهای مسلح با وجود تهدیداتی که در اوایل انقلاب اتفاق افتاد اما با کارنامه درخشانی از این امتحان بیرون آمد.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه یکی از دستاوردهای بسیج کادرسازی بود که در آن مقطع اتفاق افتاد، گفت: از دیگر دستاوردهای بسیج علم و فن آوری بود که از دل جنگ کلید خورد.

وی اضافه کرد: بسیج در همه ماموریت‌ها نشان داده که در کنار مردم و خدمتگزار مردم است و در کنار مردم همچنان پای انقلاب ایستاده و همه تهدیدات را فرصت تبدیل کرده است.

سوری گفت: تفکر بسیجی تنها راه پیشرفت نظام با همین گفتمان است چراکه ما همین را تجربه کرده‌ایم که دشمنان اگر در موضوعات امنیتی و نظامی ناامید شدند بخاطر تفکر بسیجی است که در جامعه ما به لطف خدا نهادینه شده است.

وی ادامه داد: بسیج امروز هدفمند در همه عرصه‌ها خودش را برای آن روز بزرگ آماده کرده است تا بتوانیم خود را به دولت و تمدن اسلامی نزدیک کنیم و یکی دیگر از افتخارات بسیج این است که پرچمدار این گفتمان است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت:در هفته بسیج حدود ۲۰۰ برنامه فرهنگی، هنری در سطح شهرستان برگزار می‌شود که رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

تفکر بسیجی تنها راه پیشرفت نظام است/اجرای ۲۰۰ برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگ

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار