خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدبهادربیگی کبودراهنگ خبر داد

اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه توسط حوزه شهید بهادربیگی کبودراهنگ در هفته بسیج

همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدبهادربیگی کبودراهنگ از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه توسط بسیجیان حوزه شهید بهادربیگی کبودراهنگ در هفته بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۷۰
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

سرهنگ  نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای عزیز و تبریک چهل و سومین سالگردتشکیل بسیج اظهار کرد: در سایه توجه و عنایات
حضرت ولی عصر(عج) و تدابیر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بسیج بااخلاص و بصیرت و فعالیت پاک‌ترین و فداکارترین جوانان و مجاهدت آنها کشور اسلامی را به اوج عزت و سربلندی رسانده است.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج افزود: هفته بسیج فرصتی است تا بخشی از خدمات ارزشمند این نهاد مقدس و شجره طیبه در جامعه اطلاع‌رسانی شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهادربیگی کبودراهنگ با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته بسیج گفت: امسال بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در این حوزه و پایگاه‌های مقاومت تابعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده، ۱۲عنوان برنامه شاخص است که شامل رزمایش جهادگران فاطمی۲ و اجرای اردوهای جهادی در دو روستا، راه‌اندازی کاروان جهادی و خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر، همایش رزمندگان و دیدار با خانواده معظم شهداء و رزمندگان می‌شود.

نوروزی تجلیل از بسیجیان برتر در عرصه‌های مختلف، برگزاری ورزش‌های بومی و محلی در پایگاه‌های تابعه، حماسه حضور و اقتدار بسیجیان در ۵ آذر و افتتاح دو باب واحدمسکونی نیازمندان که توسط گروه‌های جهادی احداث شده را از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.

وی درپایان گفت: همچنین جهاد تبیین و نشست روشنگری با استفاده از اساتید مجرب و هادیان سیاسی در تمام پایگاه‌ها در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار