امام جمعه ایلام:

صبر انقلابی مردم دربرابر هنجار شکنان حدی دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مسوولان بدانند صبر انقلابی مردم و مماشات با تعدی کنندگان به قرآن، مسجد، اموال عمومی و امنیت و آرامش جامعه حدی دارد و باید این وضعیت با ورود جدی دستگاه قضا، نیروی انتظامی، بسیج محلات و دستگاه های امنیتی جمع شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۳۳
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: در جدیدترین حرکت، تعدادی اندک از مزدبگیران با تهدید بازاریان و کاسبان سعی در تهدید امنیت بازار و معیشت مردم دارند که باید با اتمام مدارا با هنجارشکنان، اقتدار نظام به آنها نشان داده شود و بزرگان، مصلحین، اساتید، فرهنگیان و افراد تاثیرگذار نیز باید برای مدیریت وضع موجود ورود کنند. 

وی افزود: دشمنان و فریب خوردگان داخلی با شعار زن  زندگی آزادی که منتسب به حزب منحط و کمونیستی کومله است، کرامت و شان انسانی زن را در حد یک ملعبه و بازیچه برهنه جنسی پایین آورده اند.  

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: در بحران سوریه ۸۰ درصد این کشور به علت فریب خوردن مردم با القائات و شعارهای فریبنده جبهه استکبار سقوط کرد و بعد از استیلای وحشیانه داعش و هتک حیثیت ناموس زنان و دختران سوری، مردم متوجه اشتباه خود شدند. 

وی تاکید کرد: دشمنان با هجمه های وسیع عوامل خارجی و داخلی و با اتکا به جوانان و نوجوانان فریب خورده درصدد تکرار بحران سوریه در ایران هستند هرچند شرایط کنونی کشور بحرانی نیست اما مشکلات موجود قابل مدیریت است. 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار با بیان اینکه این حوادث اخیر هم فروکش می کند، گفت: کشور ما حوادث، فتنه ها و چالش های زیادی را در طول ۴۳ سال گذشته پشت سر گذاشته که بسیار شدیدتر از وقایع اخیر بوده اند و ما به لطف و حمایت امدادهای غیبی خداوند اجازه نمی دهیم ایران به سرنوشت کشورهای منطقه تبدیل شود. 

وی اظهار داشت: ایران در عرصه تولید تجهیزات نظامی و دفاعی به جایگاهی بسیار بالا در سطح بین الملل رسیده که اخیرا با رونمایی از موشک دوربرد، نقطه زن و مهاجم گریز خود امنیت سپر گنبد آهنین و دفاعی اسرائیل و ناوهای جنگی آمریکا را به مخاطره انداخته است ولی در این جنگ ترکیبی و روایتی ذهن جوانان را شستشوی عقیدتی می کنند. 

خطیب نماز جمعه ایلام یادآور شد: حق را وارونه جلوه دادن و انتشار مطالب باطل و ناصواب با هدف پایمال کردن جبهه حق از گذشته تاکنون بوده است که نمونه بارز آن را می توان در زمان معاویه و یزید مشاهده کرد که رواج شایعه و روایات غلط در مورد حضرت امیرالمومنین و امام حسین (ع) توسط دستگاه رسانه ای معاویه منجر به شهادت این ائمه هدی به دست خود مسلمانان شد. 

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: اکنون نیز قدرت رسانه ای دشمن بالاست و به مدد همین تبلیغات دروغین و باطل را حق جلوه دادن، در این ۲ ماه توسط منادیان آزادی حوادث و فجایع بی رحمانه ای در کشور شکل گرفت که جایگاه انسانیت را پایمال کرد و رسانه های فاسق خارجی با تحریک جوانان و نوجوانان فریب خورده به اهداف پلید خود می رسند. 

امام جمعه ایلام تاکید کرد: جوانان و نوجوانان بدون تحلیل واقعیت ها، مغلوب فضای مجازی و تبلیغات آن می شوند که باید فرهنگیان و اساتید دانشگاه با تبیین واقعیت ها و اهداف شوم پشت پرده دشمنان، آنها را از این منجلاب نجات دهند.  وی ادامه داد: چالش اصلی جهان اسلام ناشی از طمع مسلمانان، چشمداشت آنها به غرب برای رفع مشکلات داخلی و ترس از ظاهر و قدرت دشمن است و فاصله گرفتن از خداوند و معنویت سرنوشت شومی را برای انسان رقم خواهد داد، در حالیکه دین اسلام راهبردهای زیادی برای اقتدار جامعه مسلمانان ترسیم کرده است که در صورت تاسی از این راهبردها، جهان اسلام با تقویت اقتدار و اتحاد خود توان زمین گیر کردن دشمن را دارد. 

حجت الاسلام کریمی تبار با تقدیر از عملکرد و اقدام سپاه پاسداران در حمله به مقرهای حزب کومله، تاکید کرد: این حرکت سپاه یکی از بهترین اقدامات در برابر تحرکات تبلیغی این حزب کمونیستی بود که در خارج از مرزها، جوانان و نوجوانان را به ایجاد آشوب تشویق می کنند. 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه بسیج مردمی نگهبان انقلاب است، اظهار داشت: بسیج قدرت بازدارندگی ما در همه عرصه هاست، اکنون تفکر و ایمان به قدرت بسیج در کشورهای آزادی خواه دنیا شکل گرفته است.

  وی گفت: کشورهایی مدعی آزادی زنان ایرانی شده اند که خود سخت ترین قوانین را برای شهروندانشان اعمال می کنند و با شعارهای فریبنده نسل جوان و نوجوان ایرانی را فریب می دهند.  

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: دشمنان با تمام توان خود یک جنگ ترکیبی را علیه هویت دینی و ملی ایران را نشانه گرفته اند و حرمت شکنی به مساجد و اماکن مذهبی، توهین به سرود ملی و پرچم، هویت زدایی شخصیتی افراد با نگاه جنسی و لذتی، ترویج فساد اخلاقی و ایجاد ارعاب، خشونت و نامنی از راهکارهای آنها است. 

امام جمعه با اشاره به اینکه ۴۷ سرویس اطلاعاتی دنیا، اخبار ایران را رصد می کنند، گفت: بعضی از این کشورها به طور مستقیم با روش هایی چون آموزش، تبلیغات، وعده و وعید، پول و ساماندهی نیروهای فریب خورده خود وارد کارزار علیه ایران اسلامی شده اند و غیرت و همیت ایرانی را به حقارت و تمسخر کشیده اند.

ارسال نظرات