خبرهای داغ:
مدیرحوزه علمیه ثقلین شهرکیان؛

انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان است

حجت الاسلام نصرالله زاده گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان است و دشمنان هیچ گاه نمی‌توانند به این نظام اسلامی که ثمره مجاهدت مجاهدان و ثمره خون شهیدان است، خدشه ای وارد کنند.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۷۲
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیرحوزه علمیه سطح عالی ثقلین شهرکیان در کلاس اخلاق طلاب و روحانیون، به جایگاه ویژه والدین اشاره کرد و گفت: پدر و مادر دو نعمت ارزشمندی هستند که رضایت قلبی آنان از فرزندانشان در خوشبختی و موفقیت فرزندان تاثیرگذار است.

حجت الاسلام نصرالله زاده، ادامه داد: دعای والدین و رضایت قلبی آنها از فرزندان درعاقبت بخیری فرزندان موثر است.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: توکل به خدای متعال و توسل به ائمه اطهار علیهم السلام را رمز موفقیت و پیروزی برمشکلات بیان کرد.

حجت الاسلام نصرالله زاده، به شکست توطئه های شوم دشمنان علیه انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف با اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهیدان است ودشمنان هیچ گاه نمی‌توانند به این نظام اسلامی  که ثمره مجاهدت مجاهدان و ثمره خون شهیدان است، خدشه ای وارد کنند.

مدیرحوزه علمیه سطح عالی شهرکیان، مسلح شدن به سلاح ایمان و علم را دو اصل مهمی داست و اظهار داشت: کسی می‌تواند درجامعه اسلامی اثرگذار باشد که هم ایمان قوی و هم علوم کامل داشته باشد و هم اهل عمل صالح باشد.

حجت الاسلام نصرالله زاده، گفت: جوانان و نوجوانان جامعه تشنه معارف اسلامی و علاقه مند به بهره گیری از معارف اسلامی هستند که باید با شناخت کافی دربین آنها حضور یافت و آنها را سیراب از معارف اسلامی کرد.

دراین مراسم که  طلاب وروحانیون واساتید مدرسه علمیه حضور داشتند به یاد شهدای عزیز و والامقام خصوصا شهدای  تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام و ایذه، همچنین شهدای مدافع امنیت، زیارت عاشورا قرائت شد.

تجلیل از حجت الاسلام محسن رئیسی مولف چند کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار