امام جمعه میناب :

تفکربسیجی باعث استواری نظام شده است

امام جمعه میناب گفت: تفکر بسیجی هرگز شکست نمی‌خورد چرا که همه توان بسیج در خدمت مردم است.
کد خبر: ۹۴۶۸۸۳۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ضمن تبریک هفته بسیج گفت: تفکربسیجی علت شکست ناپذیری این نظام است.

وی افزود: تفکر بسیجی همراه با عمل وحرکات بسیجی کار را به سرانجام می رساند.

امام جمعه میناب با بیان این که تفکر بسیجی همراه با عمل وحرکت بسیجی شکست ناپذیر است، خاطرنشان کرد: تفکربسیجی باعث استواری نظام شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی همچنین گفت: دشمنان برای اغتشاشات در کشوربرنامه ریزی کرده اند و جوانان و نوجوانان و مردم کشور هوشیار باشند.

وی ادامه داد: پایه و اساس بسیج براساس تفکر قرآنی است و در هرجا که بسیج مستقر شده، رشد و توسعه پیدا کرده است بسیجیان را دارای روحیه و اعتقاد خالص دانست و افزود: آرامشی که امروز در کشور ما وجود دارد، مرهون تلاش همین نیروهای بسیج و سایر نیروهای مسلح و امنیتی است که در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارند.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: راه نجات از مشکلات و رسیدن به رستگاری تفکر بسیجی است و بسیج هدیه ای الهی است که راه نجات ما در استمرار این تفکر است.

امام جمعه میناب اضافه کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ایران را سوری سازی کنند ولی آمریکا و اسرائیل این آرزو را به گور خواهند برد که ایران را سوریه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار