سردار مجیدی:

بسیجیان امروز در تمام صحنه‌های نظام و انقلاب پای کار هستند

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)همدان بابیان اینکه بسیجیان امروز در تمام صحنه‌های نظام و انقلاب پای کار هستند،گفت: بسیجیان امروز همچون دهه اول انقلاب با همان روحیه انقلابی در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۳۴
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین افتتاحیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن مجتمع انصار برگزار شد، با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف به مقایسه بسیجیان دهه اول انقلاب با بسیجیان امروز پرداخت و اظهار کرد: گا‌ها برخی افراد ایراداتی می‌گیرند که بسیجیان امروز همچون بسیجیان دهه اول انقلاب پای کار نیستند در صورتی که بسیجیان امروز با همان روحیه انقلابی و با بصیرتی بالا در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی نقش بسیج در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف را مهم و حیاتی ارزیابی و بیان کرد: تشکیل بسیج مستضعفین الهامی بود که خداوند بر قلب امام راحل به منظور حفظ و حراست از انقلاب انداخت که امام (ره) آن را پایه‌گذاری کرد و اگر این نهاد عظیم نبود نظام جمهوری اسلامی در مسیر خود با مشکل مواجه بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تاکید بر اینکه تشکیل سازمان بسیج حاصل درایت، زیرکی و نگاه حکیمانه امام راحل برای حفظ نظام و انقلاب توسط نیرو‌های مردمی بود، به تبیین فلسفه تشکیل این نهاد انقلابی پرداخت و گفت: امام (ره) بر این باور بود که برای حفظ انقلاب باید از نیرو‌هایی استفاده کنیم که برای به ثمر رسیدن آن تلاش کرده و به خوبی دشمن را شناخته است بنابراین بسیج ۲۰ میلیونی را به عنوان نیروی عظیم مردمی برای حفاظت از انقلاب پایه‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه بسیجیان امروز در تمام صحنه‌های نظام و انقلاب پای کار هستند، ادامه داد: در جنگ هشت ساله بسیجی با تمام وجود و با عشقی که به ولایت داشت در سخت‌ترین شرایط در مقابل دشمنان ایستادگی و مقاومت کرد و امروز در کف خیابان همین روحیه ایثار و فداکاری و رشادت‌‎ها و مجاهدت‌ها را در بسیجیان می‌بینیم که چگونه به زیبایی تمام در مقابل دشمنان ایستاده‌اند.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه امروز فرهنگ و تفکر بسیج همان فرهنگ و تفکر بسیج دوران جنگ تحمیلی و انقلاب است، تصریح کرد: فرهنگ بسیجی برای بسیج هیچ تغییری نداشته و تنها ساز و کار تغییر کرده است؛ اما هدف و انگیزه و تفکر همان است و اگر در زمان جنگ بسیجیان برای حفظ نظام و انقلاب پای کار بودند امروز هم با همان انگیزه و تفکر در صحنه حضور دارند.

وی اضافه کرد: بسیجی که در دهه اول انقلاب در مقابل استکبار ایستاده امروز همان بسیجی در مقابل امپریالیسم آمریکا ایستادگی می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن در شرایط فعلی اشاره و بیان کرد: امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای خود طوری وانمود می‌کند که انگار کار نظام تمام شده و در حال فروپاشی است، اما در واقعیت می‌بینیم که اتفاق خاصی نیافتاده و دشمن در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ما به عنوان بسیج رسالت و وظیفه بزرگ امیدآفرینی در جامعه را بر عهده داریم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه جهادگران بسیجی این اقدام عظیم را انجام می‌دهند که بسیار شایسته است و من بر دست تک تک این جهادگران بوسه می‌زنم که بدون هیچ چشم داشتی مجاهدت می‌کنند.

سردار مجیدی اقدامات نیرو‌های جهادگر بسیجی را بسیار ارزنده و قابل تقدیر دانست و گفت: اعتقاد ما بر این است که این گروه‌های جهادی یک نعمت بزرگ خداوند است.

وی با اشاره به ضرورت و ظرفیت کار جهادی به اثرات مثبت آن اشاره و خاطرنشان کرد: با کار جهادی افراد به خوبی تربیت می‌شوند و، چون آینده این نظام و انقلاب به دست آن‌ها است و مدیران و مسئولین این نظام و انقلاب خواهند بود اگر امروز فقر را درک کنند و با آن مبارزه کنند وقتی به مسئولیت رسیدند به درستی تصمیم می‌گیرند و فقر را ریشه‌کن خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار