تعدادی انسولین به خانواده نیازمند در سرخه اهدا شد

به همت گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه تعدادی انسولین به یک بیمار دیابتی اهدا شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۴۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج برنامه های متنوعی به همت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) شهرستان سرخه برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی است برای گرامیداشت فداکاری‌ها و جانفشانی‌هایی که برای سرافرازی سرزمین‌مان انجام شده است.

او هدف از برگزاری هفته بسیج را، گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه، تجدید بیعت و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و افزود: هفته بسیج فرصتی است که از طریق رسانه‌ها، خدمات بسیج و ظرفیت‌های تشکیلات مردم‌پایه بسیج را به نمایش گذاشته و توسعه دهیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) بیان داشت: با هدف سازماندهی و هماهنگی برنامه های اجرایی در هفته بسیج جلسه هیئت اندیشه ورز با حضور اعضا برگزار و اجرای برخی برنامه ها تصویب شد.

فیض عنوان کرد: به همت جهادگری از گروه جهادی ام الشهید هاجر بیگم سیادت تعدادی انسولین مورد نیاز خانواده خود را به خانواده نیازمند اهدا کرد.

او با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی و اهمیت بزرگداشت آن گفت: پویش «یار مهربان» با هدف انس و الفت هر چه بیشتر کودکان با کتاب، کتاب خدا چیه؟ خدا کیه؟ خدا کو؟ توسط مربی مهد قرآنی فرشته های آسمانی برای کودکان خوانده شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) خاطرنشان کرد: برگزاری جلسه مربی حلقات صالحین با سرگروه های صالحین و عرصه نقش آفرین و بیان مسائل روز در جهت بصیرت افزایی و ایجاد روشنگری از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار