اردوی نیمروزه به نام ماجرای نیمروز در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار می شود

همزمان با هفته بسیج اردوی نیمروزه به نام ماجرای نیمروز در اطراف طبیعت شهرستان به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۶۷
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج و با هدف گرامیداشت بسیجیان جان برکف و همیشه در صحنه اجرای برنامه های متنوع به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) محله اسلامی آل یاسین (ع) در دستور کار قرار گرفت.

علی اکبر مونسان فرمانده این پایگاه مقاومت در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با تاکید بر تعبیر امام خمینی (ره) از بسیج گفت: امام راحل، فرموده اند که «افتخارم این است بسیجی هستم» و نگاه به بسیج این است که آحاد ملت ایران بسیجی هستند و با تفکر بسیجی در عرصه ای مانند راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پر شور می یابند.

او افزود: بسیج تبیین گر اهل بیت (ع) است و برای اعتلای بسیج آرمان های خود را با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باید دنبال کنیم زیرا اعتلای بسیج از تاکیدات ایشان است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) بیان داشت: در راستای تحقق این مهم با همکاری بسیجیان برنامه هایی در دست اجراست. با مشارکت بسیجیان فضاسازی پایگاه مقاومت انجام و همزمان با آغاز هفته بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی حضور یافتند.

مونسان در ادامه اضافه کرد: اردوی نیمروزه با نام ماجرای نیمروز در روز جمعه چهارم آذر ماه همراه با مسابقات ورزشی و برنامه های فرهنگی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در طبیعت اطراف سرخه برگزار خواهد شد.

او در ادامه داد: برگزاری برنامه لبخند بسیجی در قالب بیان خاطرات و طنز دوران دفاع مقدس به راوایت مرتضی فیض در مسجد جمعه از دیگر برنامه های اجرایی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله) عنوان کرد: کرسی آزاد اندیشی و برنامه لبیک فرمانده با هدف تجدید پیمان بسیجیان پایگاه با فرمانده دلها حضرت مهدی (عج) در مهدیه سرخه برگزار می شود.

او با اشاره به برنامه ورزشی گفت: مسابقات پینگ پنگ و فوتبال دستی نیز همراه با جوایز نفیس به همت معاونت تربیت بدنی پایگاه اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار