بهره برداری از ۲۹ طرح محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان آغاز شد

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همزمان با هفته بسیج بهره برداری از ۲۹ طرح آبرسانی به مناطق روستایی و محروم استان توسط این قرارگاه آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۲۱
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، سرهنگ پاسدار اصغر صادقی افزود: این طرح ها شامل افتتاح مدرسه 2 کلاسه در روستای دهندرمیرعمر شهرستان بشاگرد و ۲۸ طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان‌های بستک، میناب، رودان، حاجی آباد و سیریک است که 2 هزار و 420 خانوار از این طرح ها بهره مند می شوند.
وی بیان داشت: برای اجرای این طرح های آبرسانی به 28 روستای هرمزگان ۶۰ میلیارد ریال از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان هزینه شده است.
مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهارداشت: نسخه شفابخش حل مشکلات جامعه، تفکر بسیجی است؛ کسانی که بسیج را زیرسوال می‌برند، این شجره طیبه را نشناخته اند.
سرهنگ صادقی یادآورشد: احساس مسوولیت نخستین رکن فعالیت بسیج است و اجرایی‌شدن آن به جهاد تبدیل می‌شود و بصیرت به معنای شناخت حق و باطل، شاخص دوم بسیج است که التزام عملی به ولایت فقیه دارد و بسیجیان در عرصه سازندگی، ماموریت دفاعی، آموزشی و امنیتی فعالیت دارند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار