نشست خبری:

تشریح فعالیت‌های هفته بسیج شهرستان خلیل آباد با شعار "بسیج؛ خدمتگزار مردم ایران"

برنامه‌های هفته بسیج امسال سپاه ناحیه خلیل آباد با شعار محوری «بسیج؛ خدمتگزار مردم ایران» برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۴۹۶
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نشست خبری محمد حسن مقدم،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلیل آباد به مناسبت برنامه‌های اجرایی هفته بسیج سال جاری، امروز، 29آبان‌ماه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سرهنگ پاسدار مقدم طی سخنانی ضمن‌ عرض خیر مقدم به حضار و خبرنگاران صاحب رسانه گفت : جهاد تبیین برعهده رسانه ها می باشد و امروز بیشتر رسانه ها پای نظام و انقلابی عمل کرده اند و دشمن تلاش کرده رسانه ها را با خود همراه و موج سواری کنند و این رکن جهاد تبیین را از دست خارج کنند.

وی ادامه داد : باید بین اعتراض و اغتشاش تفاوت ایجاد کرد و این را قبول داریم که مشکلات معیشتی که قسمتی به دلیل تحریم و عملکرد برخی مسئولین بوده است، باید برطرف شود.

 فرمانده سپاه ناحیه خلیل آباد گفت:بسیجیان در همه صحنه ها و سختی ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند.

مقدم درتشریح برنامه ها هفته بسیج در این شهرستان گفت: در هفته بسیج بیش از 100 عنوان برنامه در حوزه محلات و اقشار را در سطح شهرستان برنامه ریزی کرده ایم  که غبارروبی گلزار مطهر شهداء،سرکشی و دیداربا خانواده معظم شهداء و ایثارگران،برگزاری یادواره های شهدای محله،خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، رزمایش گروه های جهادی و اعزام به مناطق محروم،ویزیت رایگان از جمله این برنامه ها خواهد بود.
وی افزود: برگزاری نشست های روشنگری، حضور میقات صالحین بسیجیان در نماز جمعه شهرستان،آیین اهدای خون توسط بسیجیان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه و... از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهند بود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار