مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در گفتگو با بسیج:

بسیج طلاب با هدایت گری نسل جوان موجب ذلت دشمن شد

ساری- حجت الاسلام رعایتی به حضور فعال بسیج طلاب در بحران‌های مختلف اشاره کرد گفت:بسیج طلاب با هدایت گری نسل آینده انقلاب باعث خواری و ذلت آمریکا و اذنابش شد.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۰۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، همایش طلایه داران جهاد تبیین به همت سازمان بسیج طلاب استان مازندران و با نواختن زنگ ۴۳ سالگی بسیج امروز با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در حوزه علمیه اباصالح المهدی (عج) سفیران هدایت شهرستان ساری برگزار شد.

بسیج طلاب با هدایت گری نسل جوان موجب ذلت دشمن شد

حجت الاسلام رعایتی در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تبریک هفته بسیج به آحاد مردم، گفت: امام راحل پس از پیروزی انقلاب بسیج را برای خدمت به مردم و دین تاسیس کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه با اشاره به تشکیل اقشار مختلف در بسیج، افزود: بسیج طلاب و روحانیون یکی از اقشار فعال در بسیج هستند.

حجت الاسلام رعایتی به نقش روحانیت در هشت سال دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: قشر روحانیت در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۴ هزار شهید طلبه و روحانی جهاد خود را کامل کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا به حضور فعال بسیج طلاب در بحران‌های مختلف مثل مبارزه با کرونا، سیل و زلزله هم اشاره و خاطرنشان کرد: بسیج طلاب در جهاد تبیین هم نقش بصیرت افزایی را در بین نسل جوان ایفا می‌کند.

به گفته حجت الاسلام رعایتی بسیج طلاب با هدایت گری نسل آینده انقلاب باعث خواری و ذلت آمریکا و اذنابش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار