نقشه‌های شوم دشمنان در اغتشاشات اخیر با وحدت ملت ایران ‌نقش بر آب شد

پیشکسوت و آزاده دوران دفاع مقدس گفت: در جریانات حوادث اخیر و آشوب‌ها مقاومت ملت ایران سبب شد تا نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۷۲
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

نقشه‌های شوم دشمنان در اغتشاشات اخیر با وحدت ملت ایران ‌نقش بر آب شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلام‌عسگر کریمیان ظهر امروز در دیدار با رزمندگان دفاع مقدس اسلامی در اردبیل اظهار داشت: در جریانات حوادث اخیر و آشوب‌ها مقاومت ملت ایران سبب شد تا نقشه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شود و این موضوع را در حقیقت بر همگان آشکار کرده که دشمنان هیچگاه نمی‌توانند به اهدافی که در سر دارند برسند.

وی بیان کرد: وحدت و بصیرت و ولایتمداری ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون به رمز موفقیت ملت ایران اسلامی تبدیل شده است و متاسفانه دشمنان با ورود به عناصر مختلف درصدد است تا جوانان و نوجوانان را علیه انقلاب اسلامی و حرکت‌های جهادی تحریک کند.

پیشکسوت و آزاده دوران دفاع مقدس گفت: آگاهی و بصیرت ملت ایران سبب شده تا دشمنان اجازه میدان‌داری نداشته باشند و متناسب با ظرفیت‌های کشور برای پیشبرد اهداف کمک کار مسئولان باشد و با عملیات روانی پیچیده و جنگ ترکیبی رسانه اجازه ندهد تا عزت و شکوه ملت ایران بشکند.

کریمیان تصریح کرد: ملت ایران با پشتوانه عاشورایی و حماسه غدیر وارد عمل شده و در راستای دفاع از انقلاب، اسلام و خط ولایت لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد چرا که در برابر خون شهدای والامقام مسئولیم و با توجه به اینکه دشمنان با حیله‌های مختلف درصدد دورسازی رزمندگان اسلام از خط و مسیر اصلی هستند لبیک به ندای امام حرف اول را می‌زند.

وی اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با لبیک گویی به ندای امام راحل نصرت الهی را هموار ساخته و پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند و در جریان هشت سال دفاع مقدس نیز این اتفاق با بصیرت و ولایتمداری رزمندگان اسلام رقم خورد که این موضوع برای ما بیش از هر مسئله دیگری حائز اهمیت و اساسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار