خبرهای داغ:
امام جمعه اسکو:

تفکر بسیجی محصور مرزهای جغرافیایی نیست

تبریز- امام جمعه اسکو گفت: ریشه بسیج الهی است و تاکنون همواره در مسیر رضای الهی گام برداشته، از این رو دوام و اثربخشی آن نیز بصورت مستمر افزایش یافته و امروز می توان ادعا کرد، فرهنگ و تفکر بسیجی محصور در مرزهای جغرافیایی نیست.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۴۱
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در جمع کارکنان و بسیجیان سپاه اسکو افزود: اخلاص، از جان گذشتگی، حضور پیش رونده و پیش برنده، کمک به سایر نهاد ها، تلاش واقعی بدون هیچگونه انتظار معنوی و مادی از ویژگی های منحصر به فرد بسیج است که از خداباوری و تبعیت محض این شجره طیبه از ولایت فقیه سرچشمه می گیرد.

وی بیان کرد: در قداست جایگاه بسیج هیچ تعریفی برتر از کلام امام نیست که به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی و موسس نهاد متعالی بسیج فرمود: خدایا مرا با بسیجیانم محشور کن و یقینا آن مرد الهی کلامی را که ریشه در باور های دینی و اندیشه اسلامی نداشته باشد به زبان نخواهد آورد.

حافظ نیا ادامه داد: در معرفی بسیج به متولدین دو دهه اخیر موفق عمل نکرده ایم و دارای نقص های متعدد بوده ایم و از سوی دیگر دشمن در تحریف جایگاه بسیج کاملا فعال عمل کرده است بطوریکه امروز بخشی از نوجوانان دید صحیحی نسبت به بسیج ندارند و فرهنگ بسیج را فرسنگ ها از خود دور می دانند که این نیز یکی از مظلومیت های بسیج است.

امام جمعه اسکو اضافه کرد: اکنون که جهاد تبیین به عنوان یک فریضه واجب شده است، ما صاحبان تریبون و همه خواص باید بکوشیم تا در تفهیم فرهنگ بسیج به نوجوانان و جوانان کاستی های گذشته را جبران کنیم که در این امر نقش عمده به عهده آموزش و پرورش خواهد بود که با هماهنگی مسئولان سازمان بسیج نسبت به تزریق صحیح تفکر بسیج در بدنه مدارس تلاش کند.

ارسال نظرات