خبرهای داغ:

نشست بصیرتی و تربیتی پایگاه شهیده موسوی بهار برگزار شد

همدان-نشست بصیرتی و تربیتی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۹۴
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، نشست بصیرتی و تربیتی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر با حضور خواهران بسیجی پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) شهرستان بهار برگزار شد.

سرگروه حلقه صالحین روستای آبرومند شهرستان بهار در این نشست با بیان اينکه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات مهم دینی است، اظهار کرد: افرادی که این دو امر مهم را ترک کنند و در قبال آن بی‌تفاوت هستند گناهکار خواهند بود و به طور قطع این افراد به عذابی سخت گرفتار خواهند شد .

فاطمه امامی با اشاره به آثار و برکات این فریضه دینی گفت: علاوه بر آثار و برکات مادی و معنوي، سلامتی جامعه از ثمرات برجسته امر به معروف و نهی از منکر به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه «امتی که با امر ولی فقیه خود بیدار نشوند زیر چکمه‌های دشمن بیدار خواهند شد»، گفت: در جامعه‌ای که ما زندگی می‌کنیم به مرور زمان امر به معروف فراموش شده که نباید نسبت به ترویج امر به منکر در جامعه بی‌تفاوت باشیم.

سرگروه حلقه صالحین روستای آبرومند بهار بیان کرد: اگر ما نیز امر به معروف را فراموش شده بدانیم و کار نکنیم، جامعه به فساد کشیده خواهد شد چراکه هر منکری تبعات منفی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار