خبرهای داغ:
فرمانده سپاه لرستان:

حضور مردم در صحنه انقلاب باعث نصرت خداوند می‌شود

سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در مراسم یادواره شهدای شهرستان سلسله اظهارداشت: حضور خالصانه مردم در زمان انقلاب باعث شد نصرت خداوند را در پی داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۲۹
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،وی با اشاره به پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته با وجود تمام مشکلات افزود: قبل از انقلاب مردم با شعار مرگ بر شاه به میدان آمدند و بعد از آن به شعارهای مرگ بر آمریکا و نه شرقی نه غربی رسیدیم که در آن زمان دنیا دو قطبی بود بی‌نظیر بود.

فرمانده سپاه لرستان عنوان کرد: شعار نه شرقی نه غربی در حد یک کشور جهان سوم نبود بلکه کشورهای پیشرفته به علت وابستگی هم نمی توانستند همچین شعاری سر دهند اما نصرت خداوند به کمک مردم و انقلاب اسلامی آمد و توانست این راه را باز کند.

وی بیان کرد: بعد از مسقتر شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی اتفاقاتی از جمله کودتا و فتنه‌ها در کشور روی داد و با منافقین در شهرهای چون کردستان، زاهدان و اندیمشک با منافقین می‌جنگیدیم چون نمی‌خواستند این نظام شکل بگیرد

کشکولی تصریح کرد: شهر الشتر در زمان هشت سال دفاع مقدس با جمعیت نسبتاً کمی که داشت حدود ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد فلذا نصرت خدا با مردمی است که در میدان حضور دارند‌.

وی گفت: فتنه امروز در کشور ما به مراتب از جنگ هشت سال دفاع مقدس سخت‌تر است و حتی از بمباران هسته‌ای هیروشیما سخت‌ می‌باشد چون فضای مجازی ذهن و قلب و روحیه همه را فرا گرفته است و حتی بعضاً آنهایی که انقلابی هستند دچار تردید شده‌اند که نتیجه چه می‌شود.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی نه تنها آمریکا را از کشور بیرون کرد اظهار داشت: حاج قاسم که نماینده مردم بود آمریکا را در سوریه و عراق شکست داد و مفتضحانه از منطقه اخراج شد.

وی تصریح کرد: دشمن اعتراف کرد که علی‌رغم فشارهای اقتصادی مردم اغتشاشگران را در کف میدان حمایت نکردند و باعث شد منابع مالی ما به هدر رود و برخی کشورهای مرتجع منطقه از آمریکا درخواست کرده بودند بصورت هوایی چندین مرکز مهم ایران را بمباران کنند و بعد بصورت زمینی ایجاد ناامنی کنند اما قبول نکردند چون می‌دانستد
دوران بزن و در رو تمام شد و اگر یکی بزنند ده‌تا می‌خورند.

فرمانده سپاه لرستان اظهار داشت: دشمنان از اغتشاشات اخیر دو هدف داشتند اول امتیازگیری در میز مذاکرات برجام و دوم کند کردن مسیر پيشرفت کشور بود که نتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم و ثمره آن در سفره مردم آورده نشود.

وی گفت: یکی‌دیگر از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص اتفاقات اخیر واکسینه شدیم و اگر دوباره بخواهند از طریق فضای مجازی ایجاد آشوب و اغتشاش کنند راه بجای نخواهند برد و همگی باید به آینده امیداور باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار