خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان:

دشمن به دنبال ایجاد جنگ ترکیبی و القا ناکار آمدی نظام است/گروه جهادی رسانه ای و سایبری از الزامات امروز جامعه است

حجت الاسلام قاسمپور گفت: ما انواع و اقسام گروه های جهادی را داریم اما متاسفانه گروه جهادی ای در قالب رسانه و فضای مجازی نداریم که امروزه از نیاز های جامعه است.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۹۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

دشمن به دنبال ایجاد جنگ ترکیبی و القا ناکار آمدی نظام است/گروه جهادی رسانه ای و سایبری از الزامات امروز جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت‌الاسلام قاسمپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان در نشست بصیرتی بمناسبت هفته بسیج درجمع بسیجیان خواهر حوزه حضرت زینب سلام ا...علیها گفت: ایجاد جنگ ترکیبی و القا ناکار آمدی نظام و تلاش برای عدم اطمینان مردم به کار آمدی نظام از حربه های دشمن در جنگ ترکیبی امروز است.

وی افزود: ایرانِ توسری خور دیروز، امروز اقتدار دارد و تمام دشمنان را بر سر میز مذاکره می آورد.کشور ما از نفطه صفر به این اقتدار رسیده است، هرچند سوء مدیریت ها و اختلاس هارا هم قبول داریم و آگاهیم اما ایران اسلامی رو به جلو حرکت میکند و روز به روز در حال پیشرفت است. 

قاسمپور اظهار داشت: دشمنان همان حربه های عمرو عاص خبیث را در اغتشاشات پیاده میکنند. دشمن میگوید اغتشاشات برای اقتصاد است و این تجمعات، تجمعات اعتراضی به اقتصاد است اما وقتی به شعار ها و رفتار ها و اقدامات نگاه میکنیم کمترین اثری از اقتصاد در آنها نیست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان تصریح کرد: برخی از مسئولین و خواص هم همچون ابوموسی اشعری ها کمترین بصیرتی از خودشان در جریانات اخیر نشان ندادند و این جای تاسف دارد که برخی افراد حقوق و جایگاهشان را از این نظام دارند اما کمترین بصیرت و اقدامی در زمان های بحرانی ندارند. 

وی خاطر نشان کرد: سوریه سازی از اقدامات دشمن برای ایران است و دشمن به دنبال تجزیه ایران است؛ زمانی سوریه با آن حجم توریست و صادرات زیتون و روغن زیتون در دنیا شناخته میشد اما امروزه وضعیت این کشور را ملاحظه میکنید. 

قاسمپور در پایان گفت: گروه جهادی رسانه ای و سایبری از الزامات امروز جامعه است، ما انواع و اقسام گروه های جهادی را داریم اما متاسفانه گروه جهادی ای در قالب رسانه و فضای مجازی نداریم که امروزه از نیاز های جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار