خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز مطرح کرد:

دشمنان در هر نقطه‌ای که بدنبال نآرامی باشند با حضور به موقع بسیج ناکام می‌گردد

فرمانده بسیج سپاه ناحیه محمد رسول الله (ص) شیراز گفت:امروز دشمنان در هر نقطه و مکانی که بدنبال طراحی ناآرامی باشند با حضور به موقع بسیج ناکام می‌گردد.
کد خبر: ۹۴۷۰۴۰۱
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز در جلسه شورای اداری شمال غرب شیراز که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد اظهار داشت: بسیج  فرهنگ ش نجات بخش و امید بخش ، کارش   خدمت بی منت و بدون مزد و مواجب است .

وی با بیانطرح این سوال که کجای دنیا سراغ دارید بسیجی شبانه روز برای آرامش جامعه تولید امنیت مردم حضورداشته باشد؟! گفت : تا مادامی که بسیج مردمی هست این نظام تهدید نخواهد شد .

سرهنگ احمدی جابری تصریح کرد : روحیه بسیجی یعنی نوکری وخدمت به مردم تا موجبات تقویت سرمایه اجتماعی نظام گردد و اگر امروز در ادارات و سازمان ها این فرهنگ نهادینه گردد می توان ناامیدی و ایجاد یاس را از جامعه دور کرد.

وی با اشاره به اینکه در فتنه اخیر دشمنان با جنگ ترکیبی بدنبال ناامنی پایدار هستند تا بواسطه دروغ پراکنی و ایجاد یاس فضای ناامنی را فرسایشی نمایند گفت : مردم هوشیار و بیدار هستند و خون های ریخته شده ۳۰۰ هزار شهید گواه جان فشانی مردم در ادوار انقلاب اسلامی است .

این مقام نظامی تصریح کرد : آمریکایی ها در طراحی و اندیشکده شان ایران را  مانع سرراه شان در منطقه می دانند اگر امروز با هر ابزاری به بدنبال ناامنی در  ایران اسلامی هستند نشات گرفته از طراحی آنان است .
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار