ایستادگی در برابر استکبار جهانی ریشه در حماسه حسینی دارد

معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج زابل در جمع فرهنگیان این شهرستان ایستادگی در برابر دشمنان خصوصا استکبار جو صهیونیسم جهانی ریشه در قیام و نهضت عاشورا دارد.
کد خبر: ۹۴۷۰۶۰۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، قاسم لشکری، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه زابل در جمع فرهنگیان این شهر پیام بزرگ نهضت سید الشهدا در سال شصت و یک را ایستادگی در برابر زور گویان عالم و نطام سلطه آن عصر بیان کرد و گفت:  الگوی ما در برخورد با استکبار جهانی برگرفته از قیام سیدالشهدا ست .

لشکری با ببان اینکه امام راحل عظیم الشان به جهان پیام جدیدی ارائه کرد که ایستادگی در برابر قدرتهای پوشالی عزت و سربلندی را برای ملتهای مقاوم خواهد آورد افزود: جبهه مقاومت با آغاز جمهوری اسلامی شکل گرفت و وحشت دشمن از این ایستادگی در در برابر شان است .
 
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه زابل ادامه داد:  امامین انقلاب با الگو گیری از قرآن و دستورالعملهای حضرات معصومین که نصرت خداوند در جبهه حق است اگر صف مسلمانان با اتحاد و همدلی باشد لذا دشمن برای ایجاد تفرقه در بین مسلمانان بسیار برنامه ریزی نموده است .

این مسئول با بیان اینکه شما معلمین باید دشمن شناسی قویی داشته باشید خصوصا در این فضای رسانه ای که امروز دشمن برای نسل جوان این نظام برنامه ریزی کرده است آسیب‌های فراوانی دانش آموزان و جوانان مارا چه دختر و جه وسر را تهدید می کند که نقش شمل معلمین بسیار تاثیر گزار است .

لشکری ادامه داد جنگ در پیش روی ما جنگ نرم است که می بایست یک معلم استاد سواد رسانه باشد تا بتواند اسیل های این فضای افسار گسیخته را مدیریت کند آسیب‌های فضای مجازی یک بحران جدی است همانطوری که ما در کم کردن حوادث و بلایای طبیعی در مدارس برای دانش آموزان برنامه داریم و بعنوان پدافند غیر عامل ان نام می بریم باید برای فضای مجازی که که ره شده در دست فرزندان ما هست برنامه ریزی نماییم .
 
وی افزود: سهم مدرسه در شناساندن آسیب‌های فضای مجازی از خانواده بیشتر است که باید این امر جدی گرفته شود ودشمن که در عرصه جنک سخت شکست خورده است خاکریزهای و سنگرهای خود را تغییر داده وبه به جبهه نرم کسیل داده است که هوشیاری شما معلمین عزیز را می طلبد .

لشکری قدرت جنگ نرم را بیشتر از جنگ سخت دانست چرا که در جنگ سخت دشمن تمام آرایش جنگی اش مشخص ولی در جنگ نرم نه تشخیص دوست لز دشمن بسیار سخت است .
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار