خبرهای داغ:

‍ توزیع۵٠٠بسته کمک ‌های مومنانه بین نیازمندان پل‌دختر توسط سپاه لرستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: همزمان با هفته بسیج ۵٠٠ بسته معیشتی در هشتمین رزمایش کمک مومنانه توسط سپاه ناحیه پل‌دختر توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۹۴۱
|
۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛سرهنگ منصور کریمی‌فرد در حاشیه توزیع بسته‌های معیشتی اظهار کرد: آیین توزیع بسته‌های کمک مومنانه در هشتمین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در سالن ٩ دی سپاه ناحیه پل‌دختر برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون ٢۵ مرحله کمک مومنانه درسطح شهرستان با توزیع بیش از ١۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ٢ میلیارد و400 میلیون تومان که توسط پایگاه های مقاومت بسیج پل‌دختر شناسایی شده بین نیازمندان و محرومان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: سپاه شهرستان تاکنون بیش از هفت هزار میلیارد تومان در حوزه کمک‌های مومنانه، توزیع لوازم التحریر و بسته‌های معیشتی هزینه کرده است.

وی افزود: سپاه ناحیه ۴٣ واحدمسکونی برای محرومان احداث، ١٠ هزار پرس غذای گرم طبخ و توزیع و ٢٠ جهیزیه، پک بهداشتی، 2 هزار و ۵۰۰ لوازم‌التحریر و کیف و ۴۰۰ کارت هدیه بین نیازمندان توزیع کرده است.

سرهنگ کریمی فرد یادآورشد: شهرستان پل‌دختر در زمان شیوع کرونا نخستین تولید کننده ماسک در استان را راه اندازی و بیش از ۵۰ هزار ماسک درشهرستان توزیع کرد.

وی افزود: سپاه پل‌دختر در ابتدا شیوع ویروس کرونا و در تمام شرایط سخت وبحرانی برحسب وظیفه و با هدف خدمت و محرومیت‌زدایی با افتخار در کنارمردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: خدمات سپاه پاسداران با لبیک به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری در میدان‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی و در بحران‌ها به ویژه برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا پای کار بوده و هم‌اکنون نیز هم‌چنان وظیفه خود را انجام می‌دهد.

ارسال نظرات